Πλέον οι advertisers θα μπορούν να βελτιστοποιούν τους τίτλους των προϊόντων ακόμη περισσότερο στο Google Merchant Center.
Η Google πρόσθεσε πρόσφατα ένα νέο χαρακτηριστικό στο Merchant Center που ονομάζεται “short title”. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει τη δημιουργία πιο συνοπτικών τίτλων για τα προϊόντα.
Που εμφανίζεται το Short Title
Σε σύγκριση με το ‘title’ attribute, το οποίο είναι required, το short title attribute είναι optional.
Η κύρια διαφορά μεταξύ του title και του short title είναι η εξής:
Title attribute: Αντιστοιχίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια το landing page του προϊόντος, καθώς και την αναζήτηση του χρήστη.
Short title attribute: Αποτελεί μια σύντομη και συνοπτική ονομασία του προϊόντος.
Επειδή το short title attribute είναι ένα προαιρετικό attribute, δεν θα εμφανίζεται πάντα σε όλα τα δίκτυα.
Προς το παρόν, το attribute του short title θα εμφανίζεται σε μέρη όπου οι χρήστες κάνουν περιήγηση, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών Discovery και Shopping Ads σε Gmail.
Ποια τα minimum requirements για το short title
Τα τρέχοντα όρια χαρακτήρων για το short title attribute είναι 1-150 χαρακτήρες. Ωστόσο, η Google συνιστά να διατηρείται ο αριθμός χαρακτήρων μεταξύ 5-65.
Η Google προειδοποιεί ότι εάν δεν τηρήσεις τα minimum requirements, θα κάνει dissaprove το προϊόν. Μερικά από τα requirements περιλαμβάνουν:
- Τη χρήση επαγγελματικής και γραμματικά σωστής γλώσσας.
- Την αποφυγή χρήσης ξενόγλωσσων λέξεων, εκτός αν είναι εύκολα κατανοήσιμες.
- Αποφυγή προσφορών στον τίτλο.
- Αποφυγή κεφαλαίων γραμμάτων.
Μια άλλη προϋπόθεση για τη χρήση του short title είναι να περιγράφεις το προϊόν στο landing page. Αν και δεν χρειάζεται να ταιριάζει ακριβώς με τον τίτλο στο landing page, θα πρέπει τουλάχιστον να αναφέρεται στο ίδιο προϊόν.
Όσον αφορά τη χρήση κεφαλαίων στα short titles, εξακολουθεί η χρήση να είναι κατάλληλη για συντομογραφίες, αριθμούς τηλεφώνου, χώρες και νόμισμα.
Best practices για τα short titles
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιστοποιήσεις τα short titles στο product feed. Τα best practices περιλαμβάνουν:
- Χρήση έως και 65 χαρακτήρων.
- Επικοινωνία των πιο σημαντικών πληροφοριών στην αρχή.
- Επικοινωνία του brand name.
Το όριο χαρακτήρων είναι εξαιρετικά σημαντικό σε περιβάλλοντα όπου κυριαρχεί η περιήγηση και όχι τόσο η αναζήτηση.
Καθώς οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν scroll σε αυτά τα περιβάλλοντα, όπως το Discovery και το Gmail, είναι καλύτερο να διατηρείς το short title στο ελάχιστο. Μετά από 65 χαρακτήρες, ο τίτλος μπορεί να περικοπεί, καθιστώντας την εμπειρία χρήστη λιγότερο ελκυστική.