Η Google πραγματοποιεί δοκιμές για να σερβίρει AMP-friendly landing pages μέσω mobile search ads εδώ και σχεδόν ένα χρόνο.
Τα τελευταία νέα θέλουν την Google να πειραματίζεται όλο και περισσότερο με την εμφάνιση του γνωστού εικονιδίου-κεραυνού του AMP δίπλα στην περιγραφή ορισμένων text ads.
Αυτό υποδηλώνει στον χρήστη όπου εκείνη τη στιγμή πραγματοποιεί μια αναζήτηση, ότι εάν κάνει click στη διαφήμιση που περιέχει το εικονίδιο του AMP, θα οδηγηθεί σε μια AMP-friendly σελίδα με ταχύτατο χρόνο φόρτωσης.
Σίγουρα αυτή η είδηση θα ηχεί ευχάριστα σε όσους έχουν εφαρμόσει το AMP στο website τους, καθώς θα περιμένουν αυξημένο CTR και επισκεψιμότητα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.
Αυτή είναι μια απλή δοκιμή προς το παρόν, και είναι αρκετά σπάνιο για κάποιον να δει μια παρόμοια διαφήμιση, ειδικά στην Ελλάδα.
Σε αντίστοιχη ερώτηση για τις επόμενες κινήσεις που ετοιμάζει η Google όσο αφορά την εμφάνιση του AMP icon σε text ads, η ίδια απαντάει:
«Δοκιμάζουμε πάντα νέους τρόπους για να βελτιώνουμε την εμπειρία των χρηστών μας, αλλά και όσων επιλέγουν να διαφημίζονται μέσα από τις πλατφόρμες μας. Ωστόσο, δεν έχουμε κάτι συγκεκριμένο για να ανακοινώσουμε για τώρα».