Τη φιλοσοφία των social media υϊοθετεί η Google!
Και αυτό γιατί πολύ σύντομα, όσοι αναζητούν μέσα από mobile συσκευές στην Google θα μπορούν πλέον κάνοντας “απεριόριστο” scrolling να βρίσκουν τα αποτελέσματα που θέλουν.
Αυτή η συνεχής κύλιση δεν σημαίνει ωστόσο και άπειρη κύλιση (infinite scrolling).
Αυτός ο νέος σχεδιασμός θα επιτρέπει στους χρήστες απλώς να προβάλλουν το ισοδύναμο τεσσάρων ολόκληρων σελίδων πριν εμφανιστεί το κουμπί “See More”.
Η νέα λειτουργία θα είναι χρήσιμη για ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, όταν δηλαδή οι χρήστες αναζητούν έμπνευση αντί για μια συγκεκριμένη απάντηση.
Κάποιες φορές, αναφέρει ο Niru Anand – Google Product Manager, ενώ οι χρήστες μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν στα πρώτα αποτελέσματα, θέλουν να συνεχίσουν να ψάχνουν. Έτσι, με το update αυτό οι χρήστες θα μπορούν να το κάνουν απρόσκοπτα και να περιηγούνται σε πολλά διαφορετικά αποτελέσματα, προτού χρειαστεί να κάνουν κλικ στο κουμπί “See More.”
Θυμίζουμε ότι η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι η παρακάτω.
Το κουμπί “See more” εμφανίζεται μετά τα πρώτα 10 οργανικά αποτελέσματα, ενώ όπως αναφέραμε και παραπάνω, με το νέο design το κουμπί θα εμφανίζεται μετά τα πρώτα 40 αποτελέσματα. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τις ανακοινώσεις της Google.
Πώς θα επηρεάσει αυτή η αλλαγή το SEO και το digital marketing;
Αρχικά, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα αλλάξει στον τρόπο με τον οποίο θα εμφανίζονται τα search ads όσον αφορά το pay-per-click κομμάτι.
Δεύτερον, θα έχει αξία να δούμε πώς θα αλλάξει το reporting στο SEO αναφορικά με το Avg. Position των σελίδων, καθώς και το μηχανισμό μέσω του οποίου θα γίνεται αυτό.
Stay tuned!