Η Google Εισάγει το Rich Results Tool για Testing των Structured Data

Η Google λάνσαρε πρόσφατα την beta έκδοση ενός εργαλείου για το testing των rich snippets, rich cards και άλλων “rich” προσθηκών στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η Google χρησιμοποιεί τη φράση “rich results” για να αναφέρεται σε όλα τα παραπάνω, που σημαίνει ότι το νέο της εργαλείο χρησιμοποιείται για το testing όλων των rich results.

Το εργαλείο αυτό ελέγχει την ιστοσελίδα για όλα τα structured data που μπορούν να εμφανιστούν ως rich results.

Ελέγχει πηγές όπως JSON-LD, Microdata, και RDFa. Προσφέρει επίσης μια πιο ακριβή αναπαράσταση του πώς εμφανίζεται μια σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης, δίνοντάς σου καθώς και τη δυνατότητα να ελέγχεις τα structured data σε περιεχόμενο που φορτώνεται δυναμικά.

Rich results test toolΕπί του παρόντος, το rich results test tool είναι σε θέση να ελέγξει τους ακόλουθους τύπους structured data: recipes, jobs, movies και courses. Η Google επισημαίνει ότι αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα και η υποστήριξη για περισσότερους τύπους δεδομένων θα κυκλοφορήσει με την πάροδο του χρόνου.

Η χρήση του εργαλείου αυτού είναι ίδια με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο της Google. Βάζεις το url στο κατάλληλο πεδίο, εκτελείς την ανάλυση και βλέπεις άμεσα τα αποτελέσματα. Όπου υπάρχει λανθασμένος κώδικας η Google κάνει highlight, ώστε να γνωρίζεις ακριβώς τι πρέπει να διορθώσεις εάν υπάρχουν προβλήματα.

Εάν είσαι ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα του ελέγχου, η σελίδα αυτή μπορεί να υποβληθεί στο ευρετήριο της Google απευθείας μέσα από το εργαλείο αυτό.