4 Δισεκατομμύρια Store Visits από Διαφημίσεις Κατέγραψε η Google

Χιλιάδες advertisers θα έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των store visits στα πλαίσια των μαθησιακών μοντέλων και της εξέλιξης των τρόπων που καταγράφονται οι επισκέψεις!

google-store-visits

Η Google φαίνεται να έχει επικεντρωθεί σε ενέργειες, προκειμένου να συσχετίσει τα clicks που λαμβάνουν οι διαφημίσεις στο δίκτυό της, με τα store visits. Πρόσφατα, o «Γίγαντας των Search Engines» -όπως τη χαρακτηρίζουν- ανέφερε πως πλέον έχει καταγράψει πάνω από τέσσερα δισεκατομμύρια store visits, αφού πρώτα είχαν προηγηθεί clicks χρηστών σε διαφημίσεις. Αρκεί να αναφέρουμε ότι  ο αριθμός αυτός, πριν ένα χρόνο, άγγιζε μόλις το 1 δισεκατομμύριο. Έκπληξη προκαλεί ότι το ποσό αυτό αναμένεται να παρουσιάσει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση, με ταχύτατους ρυθμούς.

Αν δεν γνωρίζεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα store visits, τη σημασία τους για τη παρακολούθηση των conversions και πως επωφελούνται οι καμπάνιες, ανέτρεξε στο εγχειρίδιο της Google εδώ.

Τον Σεπτέμβριο, η Google, επέκτεινε το πλέον διετές πρόγραμμα καταγραφής & ανάλυσης των store visits, στο κανάλι του Display Network. Έτσι, ανέφερε ότι έχει σχηματίσει μια πρώτη εικόνα, βασισμένη σε επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν σε περισσότερα από 200 εκατομμύρια καταστήματα παγκοσμίως. Η εταιρεία αναφέρει ότι είναι πλέον σε θέση να κοινοποιήσει τα συλλεγμένα στοιχεία σε χιλιάδες advertisers, σκορπίζοντας χαμόγελα στις τάξεις των σκληροπυρηνικών marketers ανά τον κόσμο.

Η Google, υπολογίζει τις επισκέψεις των store visits με βάση συγκεντρωτικά και ανώνυμα στοιχεία από επιλεγμένους χρήστες που έχουν εγγραφεί στο Location History tracking των mobile συσκευών τους, στο Google Surveys και με βάση το εξελιγμένο mapping technology.

Σου θυμίζει κάτι η παρακάτω εικόνα; Σωστά, όταν πραγματοποιείς μια αναζήτηση για ένα συγκεκριμένο κατάστημα, σε μια συγκεκριμένη περιοχή, η Google σερβίρει ένα γράφημα που περιγράφει τις ώρες αιχμής του καταστήματος. Για παράδειγμα, αν μιλάμε για ένα γυμναστήριο, λογικά θα θέλεις να αποφύγεις ημέρες και ώρες με μεγάλο συνωστισμό. Τα δεδομένα αυτά προκύπτουν από τα store visits.

store visits exampleΗ εταιρεία αναφέρει ότι τον περασμένο μήνα, εστίασε στη χρήση μοντέλων μάθησης (learning models), με σκοπό να τα εφαρμόσει σε μεγαλύτερους όγκους δεδομένων.  Ο στόχος της είναι να βελτιστοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο ιεραρχούνται τα location signals. «Αυτό μας επιτρέπει να καταγράφουμε με αξιοπιστία περισσότερα store visits, σε μέρη που δυσκολεύουν το έργο μας για συλλογή πληροφοριών, όπως τα εμπορικά κέντρα και οι πυκνοκατοικημένες γεωγραφικές περιοχές, όπου πολλές επιχειρήσεις βρίσκονται η μία δίπλα στην άλλη» αναφέρει σε πρόσφατο blog post της η Google.

Οι πρόσφατες βελτιώσεις στο mapping, περιλάμβαναν μια ανανέωση του Google Earth και του Google Street View, με στόχο να υπάρξει μια ενημερωμένη εικόνα για το που αρχίζουν και που τελειώνουν τα διάφορα κτίρια και εν συνεχεία τα καταστήματα. Επίσης, πραγματοποιήθηκε μια ενέργεια σε παγκόσμιο επίπεδο, με στόχο την ανάλυση των Wi-Fi σημάτων εντός και εκτός κτιρίων, ούτως ώστε να καθοριστούν τα όρια μεταξύ των επιχειρήσεων.

Ακόμη, η Google εδώ και αρκετό καιρό διενεργεί έρευνες σε επιλεγμένους χρήστες, ζητώντας τους να επιβεβαιώσουν βασικές πληροφορίες σχετικά με τοποθεσίες που έχουν επισκεφτεί. Αυτό γίνεται διότι στη συνέχεια συγκρίνει τις απαντήσεις που λήφθηκαν σε σχέση με τις δικές της προβλέψεις, με στόχο την ανάπτυξη των μοντέλων που κατασκευάζει. Επιπλέον, η Google αναφέρει ότι διεξάγει πραγματικούς ελέγχους σε περιοχές με υψηλή επιχειρηματική πυκνότητα, με στόχο να εμπλουτίσει τη βάση δεδομένων της με περισσότερα στοιχεία.

Τον Νοέμβριο, η Google πρόσθεσε δεδομένα των store visits στο distance and location report του AdWords, έτσι ώστε να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πόσο μακριά ήταν οι χρήστες από ένα κατάστημα, όταν έκαναν click σε μια διαφήμιση, καθώς και ποιες περιοχές έχουν το μεγαλύτερο όγκο store visits.. φτάνοντας σε λεπτομερή ανάλυση που περιλαμβάνει μέχρι και τον ταχυδρομικό κώδικα!