Google Ads: 3 αλλαγές που έρχονται στο κομμάτι του Audience

Οι advertisers θα μπορούν να επαναχρησιμοποιήσουν (re-use) κοινά σε όλες τις καμπάνιες. Η Google επαναπροσδιορίζει επίσης ορισμένους όρους και αναδιοργανώνει το reporting.

Google Ads: 3 αλλαγές που έρχονται στο κομμάτι του Audience

Το Google Ads προχωράει σε ορισμένες αλλαγές γύρω από το audience targeting και το reporting. Αυτές οι αλλαγές, οι οποίες έχουν ήδη κοινοποιηθεί μέσω email στους advertisers, είναι σχετικά μικρές και ορισμένες έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν rollout σε κάποια accounts.

Re-use audiences

Οι advertisers θα μπορούν να επαναχρησιμοποιήσουν κοινά σε όλες τις καμπάνιες τους. Τι σημαίνει αυτό; Όταν δημιουργείς ένα κοινό για χρήση σε μια καμπάνια, το Google Ads θα το αποθηκεύσει, ώστε να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ξανά σε μελλοντική καμπάνια. Θυμίζει λίγο τα Saved Audiences του Facebook, σωστά;

Αυτό το feature είναι πλέον διαθέσιμο για χρήση ως audience signal στο Performance Max, ενώ θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε καμπάνιες Discovery, Video Action και App. Η δυνατότητα για επαναχρησιμοποίηση κοινών θα επεκταθεί σε περισσότερους τύπους καμπανιών τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με ένα tweet της Ginny Marvin (Google’s ad products liaison).

Νέο audience reporting

Η Google ενοποιεί το audience reporting σε ένα νέο Audiences tab. Στο αριστερό μενού πλοήγησης, θα βρεις reports σχετικά με demographics, audience segments και exclusions. Η Google αναφέρει ότι αυτή είναι μια απλοποιημένη προβολή όλου του audience reporting. Αυτή είναι άλλη μια αλλαγή που μπορεί να έχεις ήδη δει σε κάποιο account.

Γιατί αυτή η αλλαγή είναι σημαντική. Αντί να χτίζεις τα audiences ξανά και ξανά από την αρχή σε κάθε καμπάνια, τα νέα επαναχρησιοποιούμενα audiences θα επιτρέψουν στους advertisers να εξοικονομήσουν χρόνο, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια στη στόχευση σε όλες τις καμπάνιες τους. Η όλη διαδικασία θα πρέπει να είναι παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τώρα τα custom segments, όπου μόλις δημιουργηθεί ένα κοινό, μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε καμπάνια. Στη συνέχεια, οποιαδήποτε αλλαγή στο audience segments θα μεταφερθεί αυτόματα σε όλες τις καμπάνιες που στοχεύουν το συγκεκριμένο segment.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.