To πετυχημένο Twitter branding δεν απαιτεί μόνο “do’s”, απαιτεί και “dont’s”.
Είσαι νέος ή παλιός χρήστης στο Twitter; Θες εδώ και καιρό να χτίσεις ένα account με πολλούς followers; Ο μοναδικός που κάνει retweet τα posts σου είναι οι κολλητοί σου;
Διάβασε παρακάτω τα 6 «Μη» για ένα πετυχημένο προφίλ στο Twitter και προσπάθησε να βελτιώσεις την εικόνα του timeline σου αλλά και του branding σου.
1. Μη κάνεις tweet μια φορά τον μήνα
Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Twitter είναι το πιο γρήγορο μέσω ενημέρωσης.
Ότι κι αν συμβεί, έχεις τη δυνατότητα να ενημερωθείς μέσα σε λίγα λεπτά.
Το να κάνεις ένα tweet/μήνα, αυτό που θα καταφέρεις είναι να χαθεί ανάμεσα στα άλλα εκατομμύρια tweets που γίνονται εκείνη την στιγμή.
Φρόντισε να ενημερώνεις τον λογαριασμό σου συχνά, καθώς αυτό θα δημιουργήσει κίνητρο σε κάποιον ώστε να σε ακολουθήσει, εφόσον βλέπει μια συνοχή στα tweets σου.
Ωστόσο, υπάρχει και η άλλη πλευρά που λέει…
2. Μη κάνεις tweet κάθε λεπτό της ημέρας
Η ακραία συχνότητα των tweets θα κάνει το brand σου ή τον προσωπικό σου λογαριασμό να χαρακτηριστεί ως spammer.
Στη καλύτερη περίπτωση αυτό θα οδηγήσει σε αρκετά unfollows και ενδεχομένως σε κάποια reports.
Ορισμένοι “guru” του SMM, θεωρούν ότι 3 tweets/ημέρα είναι ο ιδανικός αριθμός.
Ωστόσο, ο αριθμός αλλάζει ανάλογα με το account και το brand.
Για παράδειγμα, αν είσαι ενημερωτικό website, τa 3 tweets/ημέρα, ενδέχεται να θεωρείται μικρός αριθμός.
Απ’ την άλλη αν έχεις έναν προσωπικό λογαριασμό «just for fun», τότε μπορεί να θεωρηθεί ένας αρκετά καλός αριθμός.
3. Δημιούργησε engagement
Η νοοτροπία του Twitter είναι οι εταιρίες αλλά και οι ίδιοι οι stars να έχουν ένα πιο personal ύφος με τους followers τους.
Άρα, προσπάθησε να δημιουργήσεις engagement με τους followers σου, διατηρώντας ένα πιο φιλικό και personal ύφος από ότι στα υπόλοιπα Social Media.
Μπορεί να χρειαστεί να απαντάς στο κοινό σου και στις απορίες που ίσως να έχουν (που κανονικά πρέπει να το κάνεις σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά στο Twitter ακόμα περισσότερο).
Κάποιες φορές, όταν κάποιος γράφει κάτι καλό ή μια ατάκα με humor που έχει σχέση με το brand σου, είναι επίσης καλό να το κάνεις retweet.
Γενικότερα, είναι καλό να δείχνεις ως brand ότι λαμβάνεις υπόψη όλες τις κριτικές που σου γίνονται και προσπαθείς για το καλύτερο.
Επίσης θυμήσου τι λέγαμε εδώ https://www.grow-digital.gr/2017/10/15/brand-awareness-taktikes-gia-social-media-marketing/, αν όλα αυτά τα εφαρμόσεις συνδυαστικά θα έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Related: 8 Τρόποι για να Αυξήσεις τους Followers σου στο Twitter
4. Μη γεμίζεις το tweet σου με hashtags
Τα hashtags είναι πολύ χρήσιμα. Επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν πληροφορίες για θέματα που τους ενδιαφέρουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, πρέπει να τα χρησιμοποιείς εκεί που πρέπει χωρίς υπερβολές.
Ορισμένοι, θεωρούν πως ο ιδανικός αριθμός τον hashtags είναι one/tweet και ότι η υπερβολική χρήση αυτών μειώνει το engagement.
Προσωπικά, θεωρώ πως ακόμα και το one/tweet ίσως να μην είναι δεδομένο.
Τα hashtags πρέπει να τα χρησιμοποιείς μόνο εκεί που χρειάζονται και όχι απλά για να γεμίσεις το tweet σου.
Φυσικά, όταν πρόκειται να κάνεις ένα tweet για ένα hot θέμα που είναι top trend, εκεί καλό είναι να βάλεις. Αλλά πάντα θα εξαρτάται από την περίπτωση.
5. Μη κάνεις tweet μέσα από άλλο network
Δεν έχει σημασία πόσο καλό θα είναι το content που θες να κάνεις share.
Όταν κάνεις ένα tweet που οδηγεί στο Instagram, ή το ανάποδο, ή πολλές φορές από το Facebook στο Twitter, δεν είναι η καλύτερη τακτική.
Το user experience δεν είναι το βέλτιστο σε αυτές τις περιπτώσεις.
Για τους παλιούς χρήστες των Social Media θα αναφέρω αυτό το παράδειγμα:
Κάποτε, όταν έκανες ένα tweet και είχες βάλει την επιλογή αυτόματα να γινόταν post στο Facebook, το post έπαιρνε πολύ λιγότερα views απ’ ότι αν το έκανες από μόνος σου post στο Facebook.
6. Μη κάνεις κατάχρηση των λέξεων σε ένα tweet
Το Twitter πρόσφατα αύξησε τον αριθμό των χαρακτήρων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε ένα tweet σε 280.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει σε κάθε tweet να χρησιμοποιούμε και τους 280 χαρακτήρες.
Οι χρήστες έχουν συνηθίσει τα tweets να είναι μικρά και ουσιαστικά, και έτσι πρέπει να συνεχίσει να γίνεται
Σίγουρα είναι καλό το ότι έχεις το περιθώριο των 280 χαρακτήρων, ωστόσο αυτό πρέπει να το εξαντλείς σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και μόνο όταν κρίνεις απαραίτητο.
Καταλήγοντας…
Προσπάθησε, να κρατάς το μέτρο.
Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω, σίγουρα θα δεις ουσιαστική διαφορά, όχι μόνο στον αριθμό των followers αλλά και στο engagement.
Οι followers θέλουν tweets to the point και όχι tweets που γίνονται δίχως νόημα.
Μπορείς να με βρεις σε LinkedIn και Instagram.
Σου άρεσε το άρθρο; Διάβασε και το προηγούμενο άρθρο του Γιώργου εδώ.