Η Amazon είχε προβλέψει μια πολύ καλή και κερδοφόρα περίοδο για το τελευταίο τρίμηνο του 2019, και δεν θα μπορούσε να έχει πέσει περισσότερο μέσα! Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 87,4 δισ. δολλαρίων, 21% περισσότερο για την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Όσον αφορά το διαφημιστικό κομμάτι, δημιούργησε έσοδα ύψους περίπου 4,8 δισ. δολλαρίων μέσα στο Q4, σημειώνοντας αύξηση 41% συνολικά year over year!
Αυτό σημαίνει ότι τα έσοδα της Amazon από τις διαφημίσεις έφτασαν τα 14,1 δισεκατομμύρια δολλάρια, αυξημένα κατά 39% (από τα 10,1 δισεκατομμύρια δολλάρια το 2018).
Η διαφημιστική δραστηριότητα της Amazon αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος αυτού που αποκαλεί ως “Other Net Sales’. “Η διαφήμιση ως υποσύνολο αυξάνεται περίπου στον ίδιο ρυθμό το Q4 από ότι το Q3” δηλώνει ο David Fildes, Director of Inverstor Relations της Amazon.
‘Ενα σηματικό εργαλείο για τους advertisers. Απαντώντας σε μια ερώτηση σχετικά με τη διαφήμιση για τα brands, ο Fildes αναφέρει ότι η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στα brands ως ένα διαφημιστικό σύνολο πελατών. Επίσης, τονίζει τη σημασία των Stores και των Posts μεταξύ των προσπαθειών που αποσκοπούν να βοηθήσουν τα brands να εμφανιστούν στο κοινό που τα ενδιαφέρει, και να βοηθήσουν τους πελάτες να ανακαλύψουν προϊόντα και brands.
One-day shipping. Η Amazon επίσης αναφέρει ότι αναμένει περισσότερους marketplace sellers να μεταπηδήσουν σε μια one-day shipping λογική. “Πιστεύω ότι βλέπετε όλο και περισσότερη συμμετοχή third-party sellers στο one-day-delivery πρόγραμμά μας, καθώς διανύουμε το έτος”, αναφέρει ο CFO Brian Olsavsky, αναφερόμενος στη σταθερή ανάπτυξη των third-party sellers. “Αυτό ήταν ιδιαίτερα έντονο το Q4 και νομίζω ότι θα το δείτε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση μέσα στο 2020”. Ο τομέας αυτός αυξήθηκε κατά 31% year-over-year στα $17.4 δις, από 13,2 δις το προηγούμενο τρίμηνο.
Γιατί μας νοιάζει. Το πρόγραμμα one-day-shipping της Amazon πιέζει τα brands να βελτιώσουν τα δικά τους direct-sales κανάλια πωλήσεων, και τους e-commerce retailers να προσαρμοστούν και να απαντήσουν σε αυτές τις αλλαγές, συμπεριλαμβανομένου του Walmart, το οποίο επικεντρώνεται στην οικοδόμηση μιας δικής του marketplace advertising δραστηριότητας στην αγορά!
Η δυνατότητα της απευθείας σύνδεσης της διαφήμισης με τις πωλήσεις στο Amazon αποτελεί το βασικό πλεονέκτημα για τους advertisers. “Νομίζω ότι εκτιμούν την πιστότητα που μπορούμε να προσφέρουμε για τα αποτελέσματα των αγορών”, δηλώνει ο Fildes σχετικά με την αύξηση των κερδών, προσθέτοντας, “Είμαστε μοναδικά τοποθετημένοι για να το κάνουμε αυτό λαμβάνοντας υπόψη τη λιανική μας δραστηριότητα”.
Το τελευταίο τρίμηνο, η Amazon διεύρυνε το sponsored display ad beta (ένας νέος τύπος διαφήμισης) σε περισσότερες χώρες και εισήγαγε πρόσθετα εργαλεία, όπως genre blocking και audience guarantees για τους advertisers.