Πώς η Under Armour Εκτοξεύτηκε στα Search Terms Λόγω του Survivor

Πώς η Under Armour Εκτοξεύτηκε στα Search Terms Λόγω του Survivor

Το Survivor είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα survival reality στον κόσμο, με παραγωγή που κοστίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, κάθε φορά που βγαίνει στον αέρα βλέπουμε ηχηρά ονόματα της showbiz ως συμμετέχοντες, ενώ έχει προβολή σε πολλές χώρες (π.χ. Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία και άλλες).

Στην Ελλάδα το Survivor είναι ένα reality που συνήθως κεντρίζει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και της επικαιρότητας, ενώ αρκετοί συμμετέχοντες έχουν κάνει μετέπειτα της συμμετοχής τους καριέρα σε χώρους όπως το τραγούδι, την τηλεόραση και την ηθοποιία.

Advertisement

Η Under Armour, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και ισχυρά brand names στον κόσμο, με παρουσία στον κλάδο του sports fashion (ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ), ενώ είναι σχεδόν σε κάθε Ελληνικό Survivor χορηγός επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι διαγωνιζόμενοι φοράνε τα προϊόντα της, από τα ρούχα μέχρι και τα παπούτσια.

Το δε λογότυπό της λαμβάνει δεκάδες χιλιάδες θεάσεις (Impressions για να μιλάμε και την ορολογία μας) σε κάθε προβολή των επεισοδίων του Survivor.

Επομένως καταλαβαίνουμε ότι η προβολή του εν λόγω brand είναι εξαιρετικά μεγάλη και σημαντική μέσα από το reality show, το οποίο αγγίζει σχεδόν το 63% της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό!

Αν μη τι άλλο, το νούμερο αυτό είναι εκπληκτικό για τα Ελληνικά δεδομένα σε μια εποχή όπου η τηλεόραση δεν έχει τη δύναμη που είχε άλλοτε!

Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον να δούμε αυτή η προβολή πώς αντικατοπτρίζεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ώστε να κατανοήσουμε σε ένα σημαντικό βαθμό αν η προβολή ενός brand σε ένα reality show με μεγάλη απήχηση επηρεάζει το consideration και το awareness των καταναλωτών γύρω από το συγκεκριμένο brand name.

Η έκρηξη των αναζητήσεων γύρω από το Survivor

Κάθε χρονιά που το Survivor ξεκινά να μεταδίδεται στις τηλεοπτικές οθόνες των Ελλήνων οι αναζητήσεις γύρω από το keyword ‘survivor’ εκτοξεύονται.

Το buzz που δημιουργεί το reality και η αναπαραγωγή του από ενημερωτικές εκπομπές, media και social media δημιουργούν ένα κύμα αναζητήσεων από ανθρώπους που ενδιαφέρονται να μάθουν για το ποια ομάδα κέρδισε το αγώνισμα, τι ίντριγκες δημιουργούνται, ποιος τσακώθηκε με ποιον, ποια τα έφτιαξε με ποιον κ.ο.κ.

Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε πώς αυξάνεται το ενδιαφέρον γύρω από το keyword “survivor” με βάση κάποιους δείκτες της Google, από τέλη Δεκέμβρη – αρχές Γενάρη και έπειτα.

Ας δούμε και ένα παράδειγμα σχετικών αναζητήσεων με βάση το πώς αλλιώς αναζητούν οι χρήστες στην Google γύρω από το keyword ‘survivor’.

Πηγή: Google Search

Η ενδυνάμωση της Under Armour λόγω Survivor

Η επιρροή του brand name της Under Armour από το Survivor φαίνεται ξεκάθαρα στο αντίστοιχο διάγραμμα της Google.

Πηγή: Google Trends

Η Under Armour σκοράρει ψηλότερα στο δείκτη ‘Interest’ την περίοδο Οκτώβριο-Μάρτιο από κάθε άλλη χρονική περίοδο το τελευταίο 12μηνο, ενώ το trendline δείχνει αυξητικό και αναμένεται να συνεχίσει έτσι όσο το Survivor αυξάνει τα νούμερα τηλεθέασης και οδεύει προς τον τελικό.

Ταυτόχρονα, παρατηρούμε με βάση τις σχετικές αναζητήσεις ότι οι χρήστες συνδυάζουν το brand name της Under Armour με αυτό του Survivor.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι ένας στόχος έχει επιτευχθεί όσον αφορά το position της Under Armour στο μυαλό των καταναλωτών.

Πηγή: Google Search

Η ίδια εικόνα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια περιγράφεται μέσω του εργαλείου Keyword Planner της Google σχετικά με το keyword ‘under armour’

Πηγή: Google Keyword Planner

Παρατηρούμε από Δεκέμβριο και μετά μια ανοδική τάση των αναζητήσεων, ενώ ο ανταγωνισμός γύρω από το keyword “under armour” χαρακτηρίζεται ως ‘High’ από την Google.

Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει ότι retailers που πουλάνε προϊόντα της Under Armour, έχουν μπει πιο δυνατά στα auctions της Google με στόχο – όσο αυξάνεται η αναζήτηση σχετικών keywords – να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα.

Θα είχε επίσης ενδιαφέρον να δούμε το κατά πόσο αυτή η αυξανόμενη δημοφιλία της Under Armour έχει επηρεάσει τα Avg.CPC’s των διαφημιζόμενων (δηλαδή των sports fashion retailers), κάτι το οποίο δεν παρέχεται με ακρίβεια από κάποιο analysis tool μιας και κάθε διαφημιζόμενος με βάση το campaign set up του μπορεί να πετύχει καλύτερα ή χειρότερα CPCs από τους υπόλοιπους.

Αντίστοιχη (με πρακτικό τρόπο) φαίνεται να είναι και η εικόνα όσον αφορά την επισκεψιμότητα του website της Under Armour από την Ελλάδα:

Πηγή: SEMrush

Από τον Δεκέμβριο και μετά, η οργανική επισκεψιμότητα που προέρχεται από την Ελλάδα έχει αυξηθεί αισθητά.

Η business ερώτηση που προκύπτει είναι αν όλο αυτό το ενδιαφέρον έχει γίνει monetized από το brand και φυσικά το κατά πόσο αυτή η εικόνα είναι αποτέλεσμα της έντονης προβολής της Under Armour στο Survivor.

Αύξησε η Under Armour τις πωλήσεις της από Δεκέμβριο και μετά; Κατάφερε να κλέψει μερίδια από την Ελληνική αγορά; Πόσους νέους πελάτες κέρδισε; Πώς πήγαν οι πωλήσεις των retailers; Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να είχαμε απαντήσεις στα παραπάνω!

Φυσικά όλα τα ανωτέρω αποτελούν εκτιμήσεις, καθώς για παράδειγμα στο ίδιο χρονικό διάστημα η Under Armour μπορεί να τρέχει παράλληλα μια ισχυρή branding στρατηγική η οποία μπορεί να επηρεάζει (θετικά ενδεχομένως) τα αποτελέσματα που βλέπουμε παραπάνω.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ομάδα Business Analytics και Ecommerce της Under Armour θα έχουν πάρα πολύ δουλειά το τελευταίο 3μηνο προσπαθώντας να εκτιμήσουν και να αποδώσουν αυτή την αλάνθαστη με βάση τα δεδομένα εικόνα του αυξημένου interest και traffic.

Ας ελπίσουμε κάποιος από την Under Armour να διαβάσει το συγκεκριμένο post και να μας διαφωτίσει ως προς τις ερωτήσεις μας ^^

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Ο Σταύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων του Α.Ε.Ι Πειραιά και κάτοχος τίτλου εξειδίκευσης στο Digital Marketing, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2020 απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία από το ΟΠΑ. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google και Founder του Grow-Digital.gr. Έχει αδυναμία στο Performance Marketing & δηλώνει φανατικός Blogger.