Μικρά SEO Tips για να Βελτιώσεις την Online Παρουσία Σου

Μικρά SEO Tips για να Βελτιώσεις την Online Παρουσία Σου

Ύστερα από ένα μικρό break επανέρχομαι για να θίξω ένα αρκετά σημαντικό θέμα για κάθε επιχείρηση που την ενδιαφέρει η προβολή της στο Internet.

Η αλήθεια είναι πως με έχεις συνηθίσει να σου μιλάω για τα Social Media περισσότερο και λιγότερο για όλα τα υπόλοιπα. Ωστόσο, τη φορά αυτήν θα κάνουμε μια παράκαμψη και θα μπούμε στα ατελείωτα νερά του SEO.

Για να είμαστε ειλικρινής με τον εαυτό μας, ο μικρομεσαίος επαγγελματίας όταν του αναφέρεις την λέξη «SEO» είναι έτοιμος να ανοίξει Μπαμπινιώτη.

Τουλάχιστον στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι ΜΜ επιχειρηματίες -κυρίως αυτή της προηγούμενης γενιάς- δεν έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν στην νέα εποχή.

Ενδιαφέρονται να βρίσκονται στην πρώτη σελίδα με μηδενικό κόστος και πολλές φορές ένα Google Map είναι αρκετό για να εξυπηρετήσει αυτή τους την επιθυμία.

Τα νούμερα όμως δεν είναι και τόσο θετικά για τα Google Maps. Και ειδικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.

Σήμερα θα δούμε κάποια tips που αποτελούν τη βάση και μια αρχή για να ανέβει σε ranking το site σου.

Τη σημαντικότητα του να σκοράρεις στην πρώτη σελίδα σε πολλά και διαφορετικά keywords με βάση το καλό research που έχεις κάνει ίσως να την θίξουμε στο μέλλον.

Ξεκινάμε, παίρνοντας σαν δεδομένο ότι έχουμε κάνει ένα καλό research και έχουμε βρει τα keywords που μας ενδιαφέρουν.

Απέφυγε το “Duplicate Content

Η Wikipedia ίσως να είναι ένα καλό εργαλείο για να αναπτύσσουμε τις γνώσεις μας όμως σίγουρα δεν είναι καλό εργαλείο για να κάνουμε copy έτοιμα κείμενα στο site μας. Αυτό σημαίνει ότι στο site σου πρέπει να αναπτύσσεις μοναδικό περιεχόμενο, και να αποφεύγεις να αναπαράγεις έτοιμες πληροφορίες που υπάρχουν ήδη στο internet.

Προσοχή με τα Internal Links

Πλέον το γνωρίζουν όλοι ότι τα εσωτερικά links που ενώνουν διαφορετικές σελίδες μέσα στο site σου βοηθούν την κατάταξή σου. Ωστόσο, ο υπερβολικός αριθμός από μια σελίδα σε μια άλλη έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Ουσιαστικά, ο τρόπος που σκέφτεται η Google είναι ότι αφού η Α σελίδα είναι γεμάτη links που καταλήγουν στην Β, Γ, Δ, Ε, αυτό σημαίνει ότι η Α δεν προσφέρει κάποια έξτρα πληροφορία άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης, άρα ας την βάλουμε στην 28η σελίδα 😊

Page Title & Meta Description

Εδώ βρισκόμαστε σε ένα σημείο που πρέπει να αποφασίσουμε για την εικόνα της επιχείρησής μας στην Google. Με λίγα λόγια τι ακριβώς θα εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα.

Εννοείται ότι σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να συμπεριλάβεις ψευδείς πληροφορίες με στόχο τα clicks και το υψηλό CTR (π.χ. όλα σε απίστευτες προσφορές -50%), εννοείται ότι θα έχουμε αντίθετα αποτελέσματα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι ένα καλό research με keywords που έχουν υψηλό volume έτσι ώστε να ενισχύσεις την παρουσία μας στην Google. Προσοχή, μην βάζεις ίδιες λέξεις σε Page Title και στο Meta Description.

Backlinks

Να προσπαθήσεις να έχεις ηλεκτρονική παρουσία και σε άλλες σελίδες με high authority, με links που οδηγούν στην δική σου. Αυτό σίγουρα είναι πολύ σημαντικό και επηρεάζει το ranking που θα έχεις.

Όπως κατάλαβες αυτά είναι μόλις λίγες αλλά σημαντικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την εικόνα του website σου.

Ωστόσο, το SEO καθημερινά εξελίσσεται και αλλάζουν πολλά πράγματα. Αυτός είναι και ο λόγος που στο internet μπορείς να βρεις άπειρο υλικό χωρίς το ένα να αναιρεί το άλλο. Απλά βγαίνουν ολοένα και καλύτερες τεχνικές.

Η Google αλλάζει πολλά πράγματα και φυσικά πρέπει να τα παρακολουθείς έτσι ώστε να μην εφαρμόζεις παλαιότερες τεχνικές όπου μπορεί να έχουν αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

Μπορείς να με βρεις σε LinkedIn και Instagram.

Σου άρεσε το άρθρο; Διάβασε και το προηγούμενο άρθρο του Γιώργου με τίτλο «Hashtags και Social Media: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις»

Γιώργος Καρακίτσος
Ο Γιώργος είναι ένας πολύπλευρος Marketer με μεγάλη αδυναμία στο Digital Marketing & Μεταπτυχιακές σπουδές πάνω σε αυτό. Βρίσκεται στην παρέα του Grow-Digital.gr με σκοπό την ανάπτυξη δυναμικού content και νέων ιδεών.