Η Google ενοποιεί τις Smart και Standard Display Καμπάνιες

Η Google θα συνδυάσει τις Smart Display και τις Standard Display σε έναν ενιαίο τύπο καμπάνιας. Δες όσα πρέπει να ξέρεις!

Η Google ενοποιεί τις Smart Display και Standard Display στο Creation Mode

Η Google ανακοίνωσε ότι θα ενοποιίσει τις Smart Display και τις Standard Display στο creation mode, όπως θα δούμε και παρακάτω.

Η ανακοίνωση της Google σημειώνει ότι οι advertisers θα εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν manual ή automated καμπάνιες, αλλά η επιλογή θα είναι πλέον διαθέσιμη σε έναν τύπο καμπάνιας, δηλαδή της Display.

Κατά τη δημιουργία της καμπάνιας, οι advertisers θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας automatic ή customized εμπειρίας.

Αυτή η αλλαγή φαίνεται να είναι παρόμοια με εκείνη της πρόσφατης αλλαγής στα bidding strategies, όπου η λειτουργία των δυνατοτήτων εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά αυτό που αλλάζει είναι η διαδικασία setup στο Google Ads. Έτσι, θεωρητικά, οι advertisers δεν πρέπει να παρατηρήσουν μεγάλη διαφορά στην απόδοση.

Τι πρέπει να κάνουν οι advertisers

Σύμφωνα με στέλεχος της Google, δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνουν άμεσα οι advertisers, καθώς οι υφιστάμενες Smart και Standard Display καμπάνιες δεν θα επηρεαστούν.

Περισσότερες πληροφορίες

Οι Smart Display καμπάνιες μας συστήθηκαν το 2017 με στόχο να επιτρέψουν στους advertisers να επωφεληθούν από μια πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία προβολής.

Έκτοτε, έχουμε δει πρόσθετα features μέσα στις Standard Display καμπάνιες. To 2018, για παράδειγμα, τα Responsive Display Ads έκαναν rollout ως η νέα προεπιλεγμένη μορφή διαφήμισης.

Οι advertisers που αξιοποιούν τόσο οι RDA, όσο και τα κλασικά static ads, θα έχουν παρατηρήσει ότι οι RDA λαμβάνουν πολύ μεγαλύτερο visibility.

Αργότερα το 2018, η Google ανακοίνωσε επίσης τη δυνατότητα χρήστης του “pay for conversions” feature για display ads, επιτρέποντας στους advertisers με αρκετά conversion data να χρησιμοποιούν automated bidding με χαμηλότερο ρίσκο, καθώς θα πλήρωναν μόνο όταν ένα conversion τύχαινε.

Πιο πρόσφατα, τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η Google λάνσαρε το “Optimized Targeting” – ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό του “Targering Expansion” για display ads. Και τα δύο είναι features που βοηθούν τους advertisers να κάνουν expand το reach.

Πλέον, υπάρχουν τόσες πολλές λειτουργίες για automations για display, που πιθανώς υπάρχει μεγάλο overlap μεταξύ Smart Display και Standard Display καμπάνιες.

Έτσι, είναι πολύ πιθανό η Google να πήρε αυτήν την απόφαση, τοποθετώντας και τις δύο επιλογές κάτω από μια στέγη.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.