Το CNBC αναφέρει ότι η Google αναδιοργανώνει την ιεραρχία στο management εντός του τμήματος εικονικών βοηθών — Assistant — για να επικεντρωθεί στον Bard.
Την περασμένη εβδομάδα, η Google παρουσίασε το Bard, τον ανταγωνιστή της απέναντι στο ChatGPT, στο κοινό ως πειραματικό έργο.
Προηγούμενες αναφορές δείχνουν ότι η Google έχει ανακατανείμει μέλη της ομάδας από διάφορα τμήματα για να επικεντρωθεί στον Bard ως μέρος μιας προσπάθειας “code red”.
Η έκθεση του CNBC υποδηλώνει ότι η προσπάθεια είναι ακόμη σε εξέλιξη.
Ένα εσωτερικό σημείωμα που στάλθηκε στους υπαλλήλους της Google την Τετάρτη αποκάλυψε τις ακόλουθες οργανωτικές αλλαγές:
- Ο Jianchang “JC” Mao, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της τρέχουσας έκδοσης του Assistant, θα αποχωρήσει από την εταιρεία για προσωπικούς λόγους.
- Ο Peeyush Ranjan, ένας βετεράνος της Google με 16 χρόνια εμπειρία, θα αναλάβει τον ρόλο του Μάο. Ο Ranjan υπηρέτησε πρόσφατα ως VP of Google’s commerce organizationης Google.
- Ο Amar Subramanya, αντιπρόεδρος μηχανικής του Google Assistant, θα ηγηθεί πλέον των προσπαθειών της ομάδας των engineers του Bard.
- Ο Trevor Strohman, ο οποίος προηγουμένως ηγήθηκε των πρωτοβουλιών μηχανικής για τον Bard, θα συνεχίσει ως «Area Tech Lead» για το Bard.
Η Google δεν έχει ανταποκριθεί σε αιτήματα για σχόλια σχετικά με την αναφορά του CNBC.
Συγκρίνοντας τον Google Assistant με το Bard
Ο Google Assistant είναι ένας AI-driven virtual assistant και πρόγραμμα για language processing που μοιάζει με το Siri της Apple ή το Alexa της Amazon.
Ο Assistant που χρησιμοποιείται συνήθως για την αναγνώριση ομιλίας, βρίσκεται σε κινητές συσκευές, οικιακές συσκευές (όπως το smartphone Pixel και τα έξυπνα ηχεία Nest), έξυπνα ρολόγια, έξυπνες οθόνες, τηλεοράσεις, ακόμη και οχήματα μέσω της πλατφόρμας Android Auto.
Οι πρόσφατες αλλαγές στο management δείχνουν ότι το τμήμα Assistant μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης της τεχνολογίας του Bard σε παρόμοια προϊόντα.
Ωστόσο, το ερώτημα σχετικά με το πώς αυτός το Bard μπορεί να χρησιμεύσει για monetization παραμένει αναπάντητο.
Ενώ τα στελέχη έχουν αναφερθεί στη δυνατότητα χρήσης του Bard ως search product, οι πρόσφατες συζητήσεις εντός του management του Bard έχουν υποβαθμίσει αυτή την περίπτωση χρήσης.
Η ιστορία του Google Assistant
Το Google Assistant, που κυκλοφόρησε το 2016, υπήρξε βασικός παίκτης στην αγορά των virtual assistants, αλλά οι επιτυχίες και οι προκλήσεις έχουν σημαδέψει το ταξίδι του.
Ακολουθεί μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του Google Assistant, εξετάζοντας την ανάπτυξή του, τα επιτεύγματα και τις αποτυχίες του.
Η γέννηση του Google Assistant: Παρουσιάστηκε στην εκδήλωση Google I/O τον Μάιο του 2016, το Assistant παρουσιάστηκε ως μια αναβάθμιση από το Google Now, την πρώην τεχνολογία voice assistant. Το Google Assistant αρχικά ήταν αποκλειστικό για τηλέφωνα Google Pixel και τα έξυπνα ηχεία Google Home. Τελικά επεκτάθηκε σε τηλέφωνα Android, τηλεοράσεις, smartwatches, ακόμη και αυτοκίνητα μέσω της πλατφόρμας Android Auto.
Οι επιτυχίες σε expansion και integration:
Οι πιο αξιοσημείωτοι θρίαμβοι του Google Assistant περιλαμβάνουν την ταχεία επέκταση και ενσωμάτωσή του σε διάφορες συσκευές και πλατφόρμες. Μέχρι το 2018, το Google Assistant ήταν διαθέσιμο σε περισσότερες από 500 εκατομμύρια συσκευές και είχε αναπτυχθεί για να υποστηρίζει 30 γλώσσες σε 80 χώρες. Η ταχεία υιοθέτηση του Google Assistant οφειλόταν εν μέρει στην ικανότητά του να λειτουργεί με smartphone και έξυπνες οικιακές συσκευές. Επιπλέον, το Assistant είναι σύνδεσμος μεταξύ υπηρεσιών Google όπως το Gmail και τα Maps, καθιστώντας το ιδανικό για χρήστες που εξαρτώνται από αυτά τα εργαλεία.
Οι προκλήσεις, ο ανταγωνισμός και το privacy: Παρά τις επιτυχίες του, ο Google Assistant αντιμετώπισε αρκετές προκλήσεις και αποτυχίες. Οι ανησυχίες για το απόρρητο συνεχίζονται καθώς η Google έχει βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τα δεδομένα χρηστών. Το 2019, η Google επιβεβαίωσε ότι οι human reviewers άκουγαν ένα μικρό ποσοστό ηχογραφήσεων για να βελτιώσουν την απόδοση του Assistant. Αυτή η αποκάλυψη πυροδότησε ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των χρηστών, με αποτέλεσμα η Google να εισαγάγει πρόσθετα μέτρα απορρήτου και να διευκολύνει τη διαχείριση των δεδομένων τους. Το Google Assistant έχει επίσης αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό από άλλες μεγάλες εταιρείες. Η Alexa της Amazon και η Siri της Apple είναι σημαντικοί αντίπαλοι στον κόσμο των εικονικών βοηθών, με την Alexa να ηγείται της αγοράς των έξυπνων ηχείων.
Μια συνεχής ώθηση για επέκταση, ενσωμάτωση και βελτίωση έχει σημαδέψει την ιστορία του Google Assistant.
Το Google Assistant είναι ένας σημαντικός παίκτης στην αγορά εικονικών βοηθών από το 2016, αν και η μελλοντική του πορεία δεν φαινόταν ποτέ πιο αβέβαιη.