Η Google δημοσίευσε tutorial για τον εντοπισμό προβλημάτων στο INP (CWV)

Η Google δημοσίευσε tutorial για τον εντοπισμό προβλημάτων στο INP (CWV)

Η Google δημοσίευσε ένα tutorial σχετικά με τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων στο Interaction to Next Paint (INP) σε websites.

Το tutorial είναι αρκετά επίκαιρο καθώς το INP αντικατέστησε πρόσφατα το First Input Delay (FID) ως Core Web Vital, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google αξιολογεί την εμπειρία χρήστη.

Αξιολόγηση & Βελτιστοποίηση του INP

Το tutorial συμβουλεύει να αξιολογήσεις την τρέχουσα απόδοση του INP του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το PageSpeed Insights και το Chrome’s User Experience Report (CruX).

Ο στόχος παραμένει πάντα το θεωρητικά “good” threshold, που αντιπροσωπεύει την απόδοση στο 75% των page loads.

Οι developers μπορούν να βελτιώσουν το INP ενός ιστότοπου κάνοντας διάγνωση και αντιμετώπιση ζητημάτων όπως τα long-running JavaScript tasks, extensive thread activities ή υπερβολικά περίπλοκες δομές DOM.

Tutorial Walkthrough

Το βίντεο καθοδηγεί τους χρήστες χρησιμοποιώντας τα Chrome DevTools για να τον εντοπισμό προβλήματων στο INP.

Ακολουθεί μια λεπτομερής ανάλυση των βημάτων που καλύπτονται στο tutorial:

  1. Άνοιξε τα Chrome DevTools: Ξεκίνα ανοίγοντας τα Chrome DevTools στον browser. Μπορείς να το κάνεις κάνοντας δεξί κλικ στη σελίδα και επιλέγοντας «Inspect» ή χρησιμοποιώντας τη συντόμευση πληκτρολογίου Ctrl+Shift+I (Windows) ή Cmd+Option+I (Mac).
  2. Slower mobile device simulation: Στα DevTools, κάνε κλικ στο εικονίδιο “Device Toggle” (που μοιάζει με τηλέφωνο και tablet) για να ενεργοποιήσεις το screen simulation για κινητά. Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο tab “Network” και επίλεξε “Mid-tier mobile” από το dropdown μενού για να προσομοιώσεις μια πιο αργή σύνδεση κινητής τηλεφωνίας.
  3. Record user interactions: Πήγαινε στην καρτέλα “Performance” στο DevTools και κάνε κλικ στο κουμπί “Record” (ο συμπαγής μαύρος κύκλος).
    Αλληλεπίδρασε με το website όπως θα έκανε ένας χρήστης, κάνοντας κλικ σε κουμπιά ή συνδέσμους που ενεργοποιούν διάφορες ενέργειες.
    Μόλις ολοκληρώσεις την αλληλεπίδραση, κάνε κλικ στο κουμπί «Stop» (ο συμπαγής κόκκινος κύκλος) για να τερματίσεις το recording.
  4. Performance Analysis: Αφού σταματήσεις το recording, θα δείς ένα performance graph. Κάνε κλικ στο “Interactions” για να το αναπτύξεις. Αυτό σηματοδοτεί το χρόνο από τη στιγμή που έκανες κλικ έως τη στιγμή που εμφανίστηκε ένα response στην οθόνη.
    To interaction με το main thread activity θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις εργασίες που προκαλούν αργές αλληλεπιδράσεις.
  5. Προσδιορισμός προβληματικού κώδικα: Στο παράθυρο “Summary”, θα βρείς έναν σύνδεσμο προς τo page source. Κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο θα μεταφερθείς στον κώδικα που είναι υπεύθυνος για την αργή αλληλεπίδραση. Από εδώ, μπορείς να ξεκινήσεις τη διάγνωση και τη διόρθωση του προβλήματος.

Διάβασε επίσης: [Έρευνα SEO] Οι κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες έχουν επενδύσει στα Core Web Vitals

Implications για τους SEO experts

Το INP ως ένα Core Web Vital έχει επιπτώσεις στο SEO.

Η απόφαση της Google να δημοσιεύσει αυτό το tutorial υπογραμμίζει τη σημασία της βελτιστοποίησης του INP.

Καθώς η μηχανή αναζήτησης συνεχίζει να βελτιώνει τις μεθόδους της για την αξιολόγηση της εμπειρίας των χρηστών, οι επαγγελματίες του SEO και οι web developers μπορούν να εξασφαλίσουν την επιτυχία μένοντας ενημερωμένοι για τα πιο πρόσφατα εργαλεία και τις βέλτιστες πρακτικές.

Το νέο tutorial της Google για τον εντοπισμό προβλημάτων στο INP είναι πολύτιμο για αυτούς που θέλουν να πλοηγηθούν σε αυτήν τη μετάβαση και να προσφέρουν βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήστη.

Ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται στο tutorial και παραμένοντας ενημερωμένοι για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις, μπορείς να διασφαλίσεις ότι το website σου παραμένει ανταγωνιστικό και παρέχει μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη.

Διάβασε επίσης: Η Google εισάγει το INP στα Core Web Vitals στις 12 Μαρτίου

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.