Η Google Λανσάρει το Target Impression Share, το πιο Πρόσφατο Smart Bidding Strategy

Το νέο automating bidding feature στοχεύει στη μεγιστοποίηση του reach και του awareness!

Η Google Λανσάρει το Target Impression Share, το πιο Πρόσφατο Smart Bidding Strategy

Εάν θέλεις να μεγιστοποιήσεις το reach για τις paid search καμπάνιες σου, το Google Ads λάνσαρε πρόσφατα ένα νέο Smart Bidding Strategy υπό την ονομασία target impression share.

Τι ακριβώς είναι αυτό; Το Target Impression Share έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί το μερίδιο εμφανίσεων των διαφημίσεών σου έναντι του ανταγωνισμού. Ή, όπως αναφέρει η ίδια η Google, “να εμφανίζονται σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό των auctions.”

Πώς λειτουργεί; Με το target impression share bidding, το σύστημα της Google θα ορίσει αυτόματα τα bids για να πετύχει το επιθυμητό ποσοστό του share. Μπορείς να ορίσεις μια από τις τρεις επιλογές για αυτό το είδος στρατηγικής: absolute top of the page (θέση ένα), top of the page (πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα), ή οπουδήποτε στη σελίδα (πάνω ή κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα).

Πώς το χρησιμοποιείς; Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες Smart Bidding στρατηγικές, το target impression share ορίζεται σε campaign level, επομένως θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι συμπεριλαμβάνεις μόνος τα keywords που έχουν νόημα για αυτό το σκοπό, στη συγκεκριμένη καμπάνια.

Μόλις επιλέξεις το placement (ένα από τα τρία που αναφέραμε παραπάνω), τότε θέτεις το επιθυμητό impression share target που θες να πετύχεις, με μέγιστη επιλογή το 100%.

Υπάρχει επίσης ένα όριο στο bid. Η Google προειδοποιεί να μην είναι πολύ χαμηλό, καθώς μπορεί να μην είναι αρκετό ώστε να επιτευχθεί ο στόχος στο share.

Γιατί αυτό είναι χρήσιμο; Αυτή είναι η τέταρτη Smart Bidding στρατηγική της Google (πέμπτη αν λάβουμε υπόψη το enhanced CPC) για να αυτοματοποιείς διαδικασίες, και η πρώτη που στοχεύει κυρίως στο reach και στο awareness.

Λίγο καιρό πριν, η Google πρόσθεσε νέα reports που αφορούν τα position metrics στο interface του Google Ads. Ο στόχος είναι να κάνει τους marketers να σκέφτονται λιγότερο το average position και περισσότερο το σημείο στο οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις -πολύ ψηλά, above the fold, below the fold κλπ.- ως ένας καλύτερος δείκτης απόδοσης.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.