Google Ads & Performance Max – Το feedback των advertisers

Η Google απαντάει στις ανησυχίες των advertisers και δίνει μια ιδέα για το τι θα ακολουθήσει στις Performance Max καμπάνιες σε μια διαδραστική συνομιλία στο Twitter!

Google Ads & Performance Max - Το feedback των advertisers

Κάθε εβδομάδα, digital marketers από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται στο Twitter για να συζητήσουν θέματα γύρω από το performance marketing και το PPC. Το θέμα αυτής της εβδομάδας αφορούσε τον νέο τύπο καμπάνιας της Google, Performanxe Max.

Παρακάτω ακολουθεί μια ανακεφαλαίωση της συζητήσης, επισημαίνοντας τις πρόσφατες επιτυχίες αλλά και παγίδες που σχολίασαν οι advertisers.

Το PPC Chat φιλοξένησε την Ginny Marvin, επίσημη Ads Liaison της Google.

Q1: Are you running Performance Max campaigns?

Αυτή η ερώτηση απαντήθηκε κυρίως με “ναι” από τους advertisers στη συζήτηση. Ωστόσο, φαίνεται ότι τα brands στο χώρο του B2B δεν τις χρησιμοποιούν λόγω έλλειψης καλών use cases.

Q2: If you haven’t run any yet, why not?

Αυτή η ερώτηση συγκεκριμένα έλαβε ειλικρινές απαντήσεις από πολλούς διαφημιστές. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι advertisers δεν χρησιμοποιούν Performance Max καμπάνιες περιλαμβάνουν:

  • Δεν υπάρχει αξία για lead generation accounts.
  • Αυτός ο τύπος καμπάνιες φαίνεται να παρέχει παρόμοια προσέγγιση με άλλες πλατφόρμες, όπως το Facebook. Δηλαδή ένας τύπος καμπάνιας που τα κάνει όλα. Αυτό αφήνει λιγοστό έλεγχο στους advertisers και είναι κάτι το οποίο δεν τους αρέσει.
  • Δεν υπάρχουν επαρκείς επιλογές όπως keyword exclusions, με αποτέλεσμα να “κανιβαλίζει” τις branded καμπάνιες.

Q3: How was the performance of Performance Max campaigns been?

Αυτή η ερώτηση έδειξε ένα μίγμα ανάμεικτων αποτελεσμάτων, από “πολύ κακά αποτελέσματα” έως “εκπλητικά καλά.” Μερικές από τις κύριες απαντήσεις περιλαμβάνουν:

  • Η Performance Max καταλήγει να κανιβαλίζει άλλα, high-performing κανάλια.
  • Φαίνεται να λειτουργεί καλά για ecommerce πελάτες, ειδικά για καμπάνιες που δεν είχαν καλή απόδοση από θέμα πωλήσεων.
  • Πολλοί λένε ότι είναι πολύ νωρίς για να βγάλουν συμπέρασμα και δύσκολο να προσδιοριστεί λόγω του κανιβαλισμού άλλων καμπανιών.

Υπήρξαν πολλές ανησυχίες σχετικά με τον κανιβαλισμό και την έλλειψη exclusions για καμπάνιες και keywords.

Από την πλευρά της Google ειπώθηκαν τα παρακάτω:

  • Τα content exclusions είναι ήδη διαθέσιμα.
  • Θα εισαχθούν keyword exclusions σε account level (TBD) για να διασφαλιστούν όποια brand safety προβλήματα.

Σχετικά με τον κανιβαλισμό με τις υπόλοιπες καμπάνιες, η απάντηση της Marvin ήταν ότι, θεωρητικά, οι υφιστάμενες Search καμπάνιες έχουν προτεραιότητα σε σύγκριση με τις Performance Max καμπάνιες αν ένα query κάνει exact match με ένα Exact, Phrase ή Broad keyword που βρίσκεται σε μια από τις καμπάνιες σου.

Q4: What’s your biggest challenge with performance max campaigns?

Οι απαντήσεις ήταν σχεδόν ίδιες από όλους. Οι advertisers δήλωσαν ότι οι κύριες προκλήσεις τους είναι:

  • Κανιβαλισμός.
  • Διαχείριση των automations (έλλειψη ελέγχου + exclusions).
  • Ελλειπές reporting (έλλειψη δεδομένων, placement reporting).
  • Η αυτόματη δημιουργία video από την Google (σε πολλούς δεν αρέσει αυτό).

Και έτσι έγινε η επόμενη ερώτηση.

Q5: Is there anything you wish were different about Performance Max campaigns?

Αυτή η ερώτηση έφερε στο τραπέζι πολλά σχόλια και προτάσεις σχετικά με τις βελτιώσεις που μπορεί να επέλθουν στις Performance Max καμπάνιες.

Τα κύρια αιτήματα για βελτίωση περιλαμβάνουν:

  • Δυνατότητα δημιουργίας/επεξεργασίας στο Google Ads Editor.
  • Campaign level keyword exclusion, placement exclusion, device modifier, targeting.
  • Δυνατότητα δοκιμής χωρίς όλα τα διαθέσιμα assets (π.χ. video).
  • Reporting

Η Marvin ήταν σε θέση να παρέχει κάποιες πολύτιμες απαντήσεις στις προτάσεις των advertisers. Για παράδειγμα, η επόμενη έκδοση του Editor θα μπορεί να υποστηρίξει δημιουργία/επεξεργασία Performance Max καμπανιών.

Σχετικά με τον έλεγχο των καμπανιών, η Marvin τονίζει πόσο κρίσιμο είναι το input κατά τη δημιουργία αυτών των καμπανιών. Για παράδειγμα, αν δεν προσδιοριστεί ποια conversions έχουν μεγαλύτερη σημασία, ενδέχεται οι advertisers να καταλήξουν με πολλά conversions που δεν έχουν τόση σημασία όσο τα βασικά conversions.

Εάν ο κύριος στόχος είναι αγορές ecommerce, αλλά υπάρχει και μια δευτερεύουσα επιλογή conversions όπως το subscribe σε μια email λίστα, θα πρέπει να δωθεί προτεραιότητα και να προσδιοριστεί ποιος τύπος conversion είναι ο πιο σημαντικός.

Η επιτυχία της καμπάνιας θα βασιστεί στο πόσο προσεκτικά έχει στηθεί η δομή της καμπάνιας.

Αναμφισβήτητα, οι Performance Max καμπάνιες έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους ώστε να “αγαπηθούν” από τους digital marketers. Αυτό δεν αφορά μόνο την απόδοσή τους, αλλά και την εμπιστοσύνη που εμπνέουν στους advertisers.

Το θετικό είναι ότι η Google ακούει και λαμβάνει υπόψη το feedback του community, ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα δούμε νέα πράγματα και λειτουργίες!

To link για το Twitter chat θα το βρεις εδώ.