Έρχεται νέα έκδοση PageSpeed Insights από την Google

Περισσότερες δυνατότητες, νέο design και βελτιωμένη απεικόνιση των δεδομένων για το Pagespeed Insights της Google.

Έρχεται νέα έκδοση PageSpeed Insights από την Google

Η Google ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα έκδοση του PageSpeed Insights για να αντιμετωπίσει τις υφιστάμενες προκλήσεις της τωρινής έκδοσης.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, σύμφωνα με τους χρήστες, του PageSpeed Insights είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται τα δεδομένα.

Και η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ των δεδομένων.

Οι χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το PageSpeed Insights ενδέχεται να μην κατανοούν το πλαίσιο των δεδομένων που εξετάζουν, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη λήψη μιας απόφασης ή σχεδιασμό των επόμενων βημάτων με βάση τα insights.

Ακόμα και αν υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφία γύρω από την ερμηνεία των reports του PageSpeed Insights, η σύγχυση συνεχίζει να παραμένει και οφείλεται κυρίως στο σχεδιασμό της απεικόνισης των δεδομένων.

Η έκδοση του PageSpeed Insights που βρίσκεται στον αέρα αυτή τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, χρησιμοποιεί κώδικα 10 ετών και σύμφωνα με την Google, αυτό ήρθε η ώρα να αλλάξει.

Η νέα έκδοση θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος, ενώ η Google ελπίζει να διευκολύνει την ερμηνεία των reports για τους developers, ώστε να μπορούν να ενεργούν γρήγορα με βάση τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτά.

Οι κύριοι στόχοι της Google για τη νέα έκδοση περιλαμβάνουν:

• Τη βελτίωση του UI διαφοροποιώντας τα δεδομένα εργαστηρίου (lab data) και τα δεδομένα πεδίου (field data).

• Να γίνει πιο κατανοητό στους χρήστες το πώς υπολογίζεται η αξιολογήση των Core Web Vitals στο UI.

• Τον εκσυγχρονισμό του ‘look and feel’ του UI αξιοποιώντας τις βέλτιστες πρακτικές του material design.

Όλα τα updates της νέας έκδοσης του Google PageSpeed Insights

Παρακάτω, θα δούμε τις αλλαγές που θα γίνουν rollout :

Διαχωρισμός δεδομένων πεδίου και εργαστηρίου: Τα υφιστάμενα labels για τα “Field Data” και “Lab Data” θα αντικατασταθούν με κείμενο που υποδεικνύει τι σημαίνουν τα δεδομένα και πώς μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων.

Βαθμολογία Core Web Vitals: Προς το παρόν, η Google χαρακτηρίζει με “failed” ή “passed” τα Core Web Vitals. Η νέα έκδοση θα περιέχει βαθμολογία που θα εμφανίζεται σε ξεχωριστή υποενότητα με δικό της εικονίδιο.

Labels για mobile και desktop performance: Η Google αλλάζει το μενού πλοήγησης για να περιλαμβάνει links για mobile και desktop performance.

Summary: Η Google μετακινεί αυτό το report σε ένα νέο tab με τίτλο “Origin”, κάτω από την ενότητα “Field Data”.

Expand view: Μια νέα δυνατότητα “expand view” προσθέτει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προβάλλουν λεπτομερείς πληροφορίες για τα Core Web Vitals metrics.

Page image: Η Google αφαιρεί την εικόνα μιας φορτωμένης σελίδας που βρίσκεται δεξιά από την ενότητα “Field Data”. Η εικόνα και οι σχετικές μικρογραφίες θα είναι διαθέσιμες στην ενότητα “Lab Data”.

Τέλος, η Google προσθέτει μια ενότητα στο κάτω μέρος κάθε Field και Lab card που εμφανίζει τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα του δείγματος:

• Data collection period

• Visit durations

• Devices

• Network connections

• Sample size

• Chrome versions

Αυτές οι πρόσθετες πληροφορίες θα κάνουν τη διάκριση μεταξύ των lab και field data πιο ξεκάθαρη, κάτι που θα βοηθήσει τους χρήστες που προηγουμένως είχαν σύγχυση σχετικά με τις δύο πηγές δεδομένων.

Ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία κυκλογορίας για τη νέα έκδοση, αλλά η Google θα κοινοποιήσει περαιτέρω ενημερώσεις καθώς πλησιάζει η ώρα του rollout.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.