Πριν από λίγες εβδομάδες δημοσίευσα ένα άρθρο με 10 δωρεάν εργαλεία για online marketing.
Το καλό με αυτά τα εργαλεία – πέρα από το ότι προσφέρονται δωρεάν – είναι πως μπορούν πραγματικά να μας βοηθήσουν να γίνουμε πιο αποδοτικοί σε αυτό που κάνουμε, εξοικονομώντας παράλληλα χρόνο από που εργασίες που εκτελούμε καθημερινά.
Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλά – και όταν λέω πολλά, εννοώ εκατοντάδες – εργαλεία εκεί έξω. Εργαλεία τα οποία υποτίθεται πως έχουν δημιουργηθεί για να κάνουν την επαγγελματική μας ζωή πιο εύκολη, όταν στην πραγματικότητα την κάνουν δυσκολότερη.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Η εξήγηση είναι απλή και είναι το λεγόμενο Information Overload.
Πολύ απλά, δεν μπορεί να χρειαζόμαστε όλα τα εργαλεία που βρίσκουμε κάνοντας αναζήτηση και αν ακόμη τα χρειαζόμασταν, δεν θα είχαμε τον χρόνο να τα χρησιμοποιήσουμε όλα.
Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε;
Να κρατάμε μόνο αυτά που μας είναι πραγματικά χρήσιμα και τα οποία έχουμε τον χρόνο να χρησιμοποιήσουμε για εμάς ή τους πελάτες μας.
Μείνε λοιπόν μαζί μου, γιατί θα σου δώσω 10 πραγματικά χρήσιμα εργαλεία, τα οποία είμαι βέβαιος πως θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος σε αυτό που κάνεις.
1. Grademyads.com
Ας ξεκινήσουμε.
To Grade my Ads είναι ένα εργαλείο το οποίο σε βοηθά να αποκτήσεις μια γρήγορη εικόνα της απόδοσης των διαφημίσεων σου στο Facebook.
Αρχικά, κάνεις Sign In με μια από τις προτεινόμενες μεθόδους.
Στη συνέχεια, επιλέγεις το διαφημιστικό λογαριασμό τον οποίο θα ήθελες να ελέγξεις και για τον οποίο χρειάζεσαι μια όμορφη και συνοπτική αναφορά.
Να θυμάσαι πως το συγκεκριμένο εργαλείο προσεγγίζει συνοπτικά την απόδοση των διαφημίσεων σου και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με τις custom αναφορές που μπορεί να δημιουργήσεις στον διαφημιστικό σου λογαριασμό.
Μπορεί να σου δώσει όμως μια καλή εικόνα γύρω από τι συμβαίνει, τι πηγαίνει καλά και τι θα μπορούσες να διορθώσεις.
2. Goodsalesemails.com
Είμαι βέβαιος πως πολλές φορές έχεις αισθανθεί μπερδεμένος όταν χρειάστηκε να γράψεις ένα Email που έχει ως στόχο την πώληση ή απλά αυτό που ονομάζουμε cold-outreach.
Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι έτσι, γιατί λίγο-πολύ όλοι περνούν από αυτή την φάση.
Άλλωστε, το θέμα της πώλησης είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να αντιμετωπίζεται με λεπτότητα.
Δεν θα ήταν καλά εάν μπορούσες να έχεις κάτι που να σε εμπνεύσει και να σε βοηθήσει να γράψεις καλύτερα Email;
Τώρα έχεις!
Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο το οποίο σου επιτρέπει να δεις τα Email που χρησιμοποιούν εταιρίες όπως το Mixpanel και το Leadspace.
Μπορείς να πάρεις ιδέες που θα σε βοηθήσουν να ανεβάσεις το επίπεδο του κειμένου σου και να επιτύχεις περισσότερες πωλήσεις.
Σίγουρα μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις το ενδιαφέρον των αποδεκτών των Email σου.
Φρόντισε λοιπόν να το χρησιμοποιήσεις και μην ξεχάσεις να μου πεις πως πήγε!
3. Ad Parlor (Ad Mockups)
Σίγουρα θα σου έχει τύχει να έχεις κάποιον πελάτη ή να ετοιμάζεις Ad Creatives και Ad Copies για τις δικές σου διαφημίσεις σε Facebook ή Instagram και να θέλεις να έχεις μια εικόνα του πως θα φαίνονται οι διαφημίσεις αυτές μόλις τις δημιουργήσεις.
Με αυτό το απίστευτο εργαλείο που ανακάλυψα πριν από λίγο καιρό, μπορείς να κάνεις ακριβώς αυτό.
Αφού τελειώσεις με τα Mockups των διαφημίσεων σου, μπορείς να δεις πως θα φαίνονται οι διαφημίσεις σου Online και να στείλεις τα Mockups στους πελάτες ή συνεργάτες σου σε μορφή pdf.
Μπορείς να το δοκιμάσεις εδώ: https://buff.ly/2mBSb5P
Είναι ιδανικό για Agencies, Copywriters, Graphic Designers ή Advertisers που θέλουν να έχουν μια γρήγορη προεπισκόπηση των διαφημίσεων τους, προτού τις βάλουν σε λειτουργία.
4. Answer The Public
Όταν εργάζεσαι σαν Copywriter ή Content Curator/ Creator, είναι πάντοτε ενδιαφέρον να ανακαλύπτεις νέα θέματα σχετικά με ένα όρο αναζήτησης ο οποίος σε ενδιαφέρει.
Με αυτό το εργαλείο, μπορείς να πάρεις νέες ιδέες για το περιεχόμενο σου, κάνοντας το έτσι πιο ελκυστικό για όσους το καταναλώνουν.
Μπορείς ακόμα να σώσεις την εικόνα που το buff.ly/2kMEJhn δημιούργησε για εσένα και να την χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις.
Αυτά είναι τα δεδομένα που πήρα, αναζητώντας τον όρο “content marketing”.
Ακούγεται πραγματικά απλό και πίστεψε με, είναι!
Μείνε μαζί μου, γιατί θα σου δείξω ένα απίστευτο εργαλείο που χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να παράγει άρθρα με βάση όρους αναζήτησης που έχεις εισάγει.
5. Articoolo.com
Η αλήθεια είναι πως για αρκετό καιρό έψαχνα ένα οικονομικό και εύκολο στην χρήση εργαλείο, το οποίο θα με βοηθήσει να βρίσκω νέο και ενδιαφέρον περιεχόμενο γρήγορα.
Οι πιθανότητες είναι πως και εσύ ψάχνεις κάτι αντίστοιχο.
Ας δούμε λοιπόν τι είναι το Articoolo.
Πρόκειται για μια εφαρμογή η οποία είναι internet based και η οποία χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να δημιουργήσει άρθρα με βάση όρους αναζήτησης που σε ενδιαφέρουν.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά να εισάγεις τον όρο που σε ενδιαφέρει και σε λίγη ώρα το Articoolo θα γράψει ένα άρθρο για εσένα.
Η αλήθεια είναι πως πέρα από εξαιρετικά εύκολο στη χρήση είναι και αρκετά ενδιαφέρον καθώς όπως ήδη γνωρίζεις το AI έχει αρχίζει και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο του μάρκετινγκ.
Σημείωση: Στείλε μου μήνυμα εδώ αν θέλεις να σου στείλω ένα pdf με το αποτέλεσμα που πήρα για τον όρο “predictive modeling”.
6. Draw.io
Αλήθεια, πως οπτικοποιείς το Customer Journey, το Conversion Funnel ή άλλες σημαντικές διεργασίες σχετικές με την επιχείρηση σου;
Κατά πάσα πιθανότητα χρησιμοποιείς διαφορετικές εφαρμογές οι οποίες είναι δύσκολες στη χρήση και απαιτούν αρκετό χρόνο.
Αυτό έκανα και εγώ για αρκετό καιρό. Τουλάχιστον μέχρι πριν ανακαλύψω το Draw.
Πρόκειται για μια εφαρμογή, η οποία σου επιτρέπει να δημιουργήσεις διάφορα σχέδια, τα οποία σε βοηθούν να οπτικοποιήσεις διαδικασίες οι οποίες είναι σημαντικές για εσένα.
Με το Draw μπορείς να σχεδιάσεις οτιδήποτε θέλεις επιλέγοντας από templates και να κατεβάσεις τα σχέδια στην συσκευή σου.
Το καλύτερο;
Μπορείς να κάνεις save στα σχέδια σου και να τα επισκεπτείς αργότερα για επιπλέον editing.
Καλό, έτσι;
7. Lumen5
Όπως γνωρίζεις το βίντεο είναι ο τύπος περιεχομένου που κυριαρχεί αυτή την στιγμή σχεδόν σε όλα τα δίκτυα.
Δεν θα ήταν λοιπόν ωραία εάν είχες μια εφαρμογή, η οποία σε βοηθά να δημιουργείς βίντεο με βάση κάποιο blog post ή social post που έχεις γράψει μέσα σε λίγα μόλις λεπτά;
Λοιπόν, τώρα έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις χρησιμοποιώντας το Lumen5.
Με το Lumen5 η δημιουργία video για social media είναι εξαιρετικά εύκολη και γρήγορη.
Πολύ απλά, να κάνεις copy-paste ένα κείμενο που θα λειτουργήσει ως «πηγή» για το βίντεο σου.
Στη συνέχεις, ξεκινάς την επεξεργασία και προσθέτεις/ αλλάζεις χρώματα, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία που σε ενδιαφέρουν.
Δοκίμασε το και πίστεψε με, δεν θα χάσεις!
8. Crayon.co
Το Crayon είναι μια από τις αγαπημένες μου εφαρμογές (αν και είναι λίγο blackhat!).
Θα αναρωτιέσαι γιατί.
Επειδή με βοηθάει να βλέπω πόσο συχνά ανανεώνεται το περιεχόμενο από σελίδες που με ενδιαφέρουν.
Και, γιατί αυτό είναι σημαντικό;
Γιατί με βοηθάει να γνωρίζω ποιες σελίδες θεωρούν – και είναι – σημαντικές οι ανταγωνιστές μου, ώστε να τις ανανεώνουν συχνά.
Στη συνέχεια, βλέπω το περιεχόμενο των σελίδων αυτών και δημιουργώ κάτι ακόμα καλύτερο.
Φυσικά, η χρήση της εφαρμογής μπορεί να είναι γενική, καθώς όπως βλέπεις στο παραπάνω παράδειγμα έχω προσθέσει το blog του Neil Patel, ώστε να βλέπω πόσο συχνά προσθέτει ένα άρθρο ή ανανεώνει κάποιο παλαιότερο άρθρο του, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτομαι τη σελίδα του.
Κάνε λοιπόν το επόμενο βήμα και ξεκίνα να παρακολουθείς και εσύ τις σελίδες που σε ενδιαφέρουν.
9. Phlanx.com/engagement-calculator
Έστω ότι θέλεις να αποκτήσεις μια γρήγορη ματιά στην απόδοση μιας σελίδας στο Instagram.
Σίγορυα, μπορείς να επισκεφτείς το προφίλ και να αρχίσεις να παρατηρείς τον βαθμό αλληλεπίδραση ανά post και άλλα στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να διαμορφώσεις την εικόνα σου.
Αυτό όμως θα σου πάρει χρόνο και δεν είναι κάτι που συνιστώ.
Αυτό που προτείνω, είναι να επισκεφτείς το engagement calculator από το Phlanx και να προσθέσεις το όνομα της σελίδας που σε ενδιαφέρει.
Αφού το κάνεις, θα πάρεις την αναφορά που φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί και η οποία υπολογίζει το συνολικό engagement της σελίδας.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι ιδανική για Influencer Research, ειδικά εάν δεν μπορείς να πληρώσεις ένα paid plan σε κάποιο SaaS όπως το Buzzsumo.
10. Coschedule.com/headline-analyzer
Έχεις γράψει ένα απίστευτο τίτλο για το Email ή το Ad Copy σου και είσαι βέβαιος πως με αυτό τον τίτλο θα εκτοξεύσεις τα διάφορα engagement metrics σου όπως το Open Rate ή το CTR. Είσαι βέβαιος πως έχεις γράψει ένα απίστευτο piece of content (που λένε και οι ξένοι).
Δεν αμφιβάλω και πραγματικά, μπράβο!
Επέτρεψε μου όμως να σε σταματήσω λίγο. Το γεγονός πως πιστεύεις ότι το headline που έχεις γράψει είναι πραγματικά αξεπέραστο, δεν σημαίνει πως είναι όντως.
Αυτό που πρέπει να κάνεις πριν το χρησιμοποιήσεις, είναι να το τεστάρεις.
Πως θα το κάνεις αυτό;
Μα, χρησιμοποιώντας το headline analyzer της Coschedule.
Με αυτό το πραγματικά ενδιαφέρον εργαλείο παίρνεις feedback για το headline σου και μπορείς να το βελτιώσεις με βάση την εφαρμογή σε πραγματικό χρόνο.
Ακόμα, μπορείς να δεις πως ακριβώς κατηγοριοποιείται ο τίτλος που έχεις επιλέξει, ανάμεσα σε “general”, “power”, ή “emotional” με βάση τις λέξεις που έχεις χρησιμοποιήσεις.
Αυτό θα σε βοηθήσεις να βελτιώσεις το Copy σου και να αυξήσεις τις πιθανότητες το κοινό σου να ανταποκριθεί στο περιεχόμενο σου.
Μη ξεχάσεις να διαβάσεις και τα υπόλοιπα άρθρα με τα καλύτερα δωρεάν marketing tools της αγοράς…
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 1ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 3ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 4ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 5ο)
Εάν έχεις διαβάσει αυτό το άρθρο και έχεις φτάσει ως εδώ, μπορείς να μου στείλεις ένα PM, ώστε να σου λάβεις ένα Template που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως Social Media Posting Calendar, καθώς και ένα ακόμη free tool το οποίο δεν αναφέρω στο άρθρο.
Στείλε μου μήνυμα εδώ και άσε τα υπόλοιπα σε μένα!
Αυτό είναι το σημείο στο οποίο σε ευχαριστώ που διέθεσες λίγο χρόνο για να διαβάσεις το άρθρο μου. Ξέρω πως ο χρόνος σου είναι πολύτιμος και ήθελα να γνωρίζεις πως πραγματικά το εκτιμώ.
Τώρα περιμένω από εσένα να πειραματιστείς με τα παραπάνω εργαλεία και να μοιραστείς μαζί μου τις ιδέες και τις σκέψεις σου!
Ααα, και, αν σου άρεσε αυτό το άρθρο μην ξεχάσεις να κάνεις share (ναι, είναι το το καινούργιο like) και like φυσικά αν και είναι πλέον λίγο μπανάλ!