Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί μερικοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά πετυχημένοι, την ώρα που άλλοι “παλεύουν” αλλά χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα;
Η απάντηση θα μπορούσε να είναι πως οι μεν “πετυχημένοι” κατέχουν τόσο την απαραίτητη γνώση, όσο και τις δεξιότητες, οι οποίες λείπουν από την δεύτερη ομάδα.
Η αλήθεια όμως είναι, πως τόσο η γνώση, όσο και οι δεξιότητες, αποκτούνται με τον καιρό.
Αυτό που κάνει κάποιους να ξεχωρίζουν είναι το γεγονός πως δεν φοβούνται να τα εφαρμόσουν στην πράξη.
Και, είναι τόσο καλοί στην εφαρμογή για δύο βασικούς λόγους:
- Έχουν προσπαθήσει και έχουν αποτύχει αμέτρητες φορές
- Χρησιμοποιούν τα σωστά εργαλεία
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το 1ο λόγο (τουλάχιστον όχι σε αυτό το άρθρο), αλλά είμαι βέβαιος πως μπορώ να σε βοηθήσω με το 2ο.
Για να είσαι άψογος στο να εφαρμόζεις στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ, θα χρειαστείς τα κατάλληλα εργαλεία, ανεξάρτητα με το αν αυτά προορίζονται για PPC advertising, copywriting, SEO ή content marketing.
Σε αυτό το 3ο μέρος λοιπόν, θα σου παρουσιάσω 10 νέα εργαλεία για online marketing, τα οποία θα σε βοηθήσουν να γίνεις master στην εφαρμογή.
Μη χάσεις και αυτό: 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 1ο)
Ας τα δούμε!
1. Slogan Generator
Ας υποθέσουμε ότι θέλεις να γράψεις copy και έχεις ξεμείνει από ιδέες.
Τα έχεις δοκιμάσει όλα. Έχεις ψάξει σε συναφή website, έχεις επισκεφτεί website ανταγωνιστών και έχεις ανατρέξει σε σημεία που παραδοσιακά σου έδιναν έμπνευση, αλλά και πάλι χωρίς αποτέλεσμα.
Δεν θα ήταν ωραία εάν υπήρχε κάποιο online tool το οποίο θα σε βοηθήσει ή έστω θα σου δώσει ιδέες, ώστε να ολοκληρώσεις τα copywriting tasks σου;
Σίγουρα θα ήταν.
Με αυτό το εξαιρετικά εύκολο στη χρήση εργαλείο που ονομάζεται Slogan Generator, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να εισάγεις ένα keyword που σε ενδιαφέρει και να κάνεις κλικ στο “Generate Slogan”.
Για παράδειγμα, αυτά είναι τα αποτελέσματα που έχω πάρει για τον όρο “Content”:
Καλό, έτσι;
Και το ακόμη καλύτερο είναι πως μπορείς να πατήσεις αυτό το κουμπί πραγματικά όσες φορές θέλεις, αν και – για να είμαι ειλικρινής – εάν το κάνεις, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα δύο φορές. Συμβαίνει, αλλά προσωπικά δεν με πειράζει.
2. Slide.Ly
Ας συνεχίσουμε.
Σίγουρα ξέρεις πως εδώ και κάποιους μήνες, έχεις τη δυνατότητα να βάλεις πλέον στο προσωπικό ή business page προφίλ σου στο Facebook βίντεο ως cover.
Βέβαια, δεν έχουν πολλές εταιρίες τη δυνατότητα ή τον χρόνο να δημιουργήσουν ένα αξιόλογο custom video cover και επομένως, μένουν στο να ανεβάσουν απλά μια εικόνα που να βρίσκεται στις γραμμές του συνολικού branding τους.
Πριν λίγο καιρό ανακάλυψα μια συλλογή από royalty free video covers, τα οποία μπορείς να κατεβάσεις και να προσθέσεις στη σελίδα ή το προφίλ σου.
Το cover της σελίδας του Slide In στο Facebook είναι από εκεί.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη. Μπορείς εάν θέλεις να προσθέσεις τα δικά σου στοιχεία branding, όπως για παράδειγμα το λογότυπο σου, για να δημιουργήσεις ένα πιο custom βίντεο.
Βέβαια, θα χρειαστεί να πληρώσεις κάποια $ για να το κάνεις αυτό, αλλά φυσικά το ποσό αυτό θα είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με την δημιουργία ενός βίντεο από την αρχή.
Μη χάσεις και αυτό: 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 2ο)
3. AdEspresso
Δεν πρόκειται για κάποιο μεγάλο μυστικό.
Η αλήθεια είναι πως το αναφέρω σε ένα από τα προηγούμενα μου άρθρα.
Γιατί όμως είναι τόσο ιδιαίτερο και γιατί το συμπεριλαμβάνω σε αυτό το άρθρο;
Όπως γνωρίζεις, το να μπορείς να “ρίξεις μια ματιά” στις διαφημίσεις των ανταγωνιστών σου, όταν τρέχεις διαφημίσεις στο Facebook είναι πολύ σημαντικό.
Όχι για να τους αντιγράψεις ή για να κάνεις περίπου αυτό που αυτοί κάνουν, αλλά για να πάρεις μια ιδέα του πως προσεγγίζουν ουσιαστικά το ίδιο κοινό που ενδιαφέρει και εσένα.
Με αυτή την συλλογή διαφημίσεων από το AdEspresso, έχεις τη δυνατότητα να δεις περισσότερες από 100,000 διαφημίσεις του Facebook σε διαφορετικούς κλάδους και από διαφορετικές εταιρίες.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα που πήρα για τον όρο “Content Marketing”.
Ειδικά εάν έχει μικρομεσαία επιχείρηση, οι πιθανότητες να βρεις διαφημίσεις των ανταγωνιστών σου είναι μικρές.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να βρεις ιδέες για τις διαφημίσεις σου καθώς και για το Ad Copy ή τα Ad Creatives που θα χρησιμοποιήσεις.
4. Wakelet
Πολλές φορές, είτε με τους συνεργάτες μου, είτε με πελάτες του Slide In, προκύπτει η ανάγκη να στείλω μια αριθμημένη λίστα με συγκεκριμένα URL.
Ανάλογα με το Email service provider που χρησιμοποιώ, χρειάζεται κάποιες φορές να βάζω manually και hyperlinks σε κάποια από αυτά τα links.
Όπως καταλαβαίνεις, η διαδικασία αυτή παίρνει χρόνο, για να μην πω ότι είναι εντελώς αντιπαραγωγική.
Βρήκα λοιπόν ένα εργαλείο το οποίο μου επιτρέπει να δημιουργώ μικρές συλλογές από URLs και να δημιουργώ ένα unique preview link για την συλλογές μου.
Έτσι, στέλνω μόνο ένα σύνδεσμο που περιλαμβάνει όλα τα URL που με ενδιαφέρουν.
Ρίξε μια ματιά:
Αφού δημιουργήσεις τη λίστα σου, μπορείς να στείλεις τον σύνδεσμο που οδηγεί σε αυτή, στους πελάτες και συνεργάτες σου.
Για να είμαι ειλικρινής, έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη εφαρμογή λίγες φορές, αλλά είμαι αρκετά ευχαρεστημένος από το αποτέλεσμα.
Δοκίμασε την και μην ξεχάσεις να μου πεις πως πήγε!
5. MobileCavalry
Ας συνεχίσουμε.
Δεν θα ήταν ωραία εάν υπήρχε κάποιος τρόπος για να δεις πως φαίνεται το website σου όταν μοιράζεται σε εφαρμογές όπως το Messenger και το Slack;
Αυτό το εξαιρετικά απλό εργαλείο σου επιτρέπει να κάνεις ακριβώς αυτό. Να δεις πως εμφανίζεται το website σου σε διάφορες εφαρμογές, όπως φαίνεται και στην εικόνα που ακολουθεί.
Στην δωρεάν έκδοση του το Mobile Cavalry έχει ένα όριο στις αναζητήσεις που μπορείς να κάνεις και οι οποίες προέρχονται από την ίδια IP.
Επομένως, θα πρέπει να είσαι προσεκτικός ώστε να μην ξεπεράσεις αυτό το όριο.
6. Hubspot’s Topic Generator
Αν ασχολείσαι με το online marketing τότε θα γνωρίζεις σίγουρα το Hubspot, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο σε θέματα υπηρεσιών inbound.
Επίσης, θα γνωρίζεις πως το hubspot έχει μια εξαιρετικά μεγάλη συλλογή από free resources, από EBooks μέχρι templates και whitepapers.
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι το hubspot έχει ένα εξαιρετικο εργαλείο, το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να βρίσκεις τίτλους για τα άρθρα σου.
Πως θα σε βοηθήσει;
Πολύ απλά, συμπληρώνοντας αυτή την φόρμα και κάνοντας κλικ στο “Give Me Blog Ideas”.
Μπορείς να δεις πως δουλεύει και εάν το βρεις ενδιαφέρον, μπορείς να το χρησιμοποιείς κάθε φορά που σχεδιάζεις τον τίτλο για τα άρθρα σου.
7. Responsive Web Design Tester
Για τη συνέχεια, έχω ένα Chrome Extension που θα σε βοηθήσει να δεις πως εμφανίζονται διάφορα website σε διάφορες συσκευές.
Οι συσκευές αυτές μπορεί να είναι οτιδήποτε, από Smartphones μέχρι Tablet και Desktop.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις το URL που σε ενδιαφέρει, να επιλέξεις τη συσκευή που σε ενδιαφέρει και η εφαρμογή θα κάνει τα υπόλοιπα.
Μείνε μαζί μου, γιατί θα σου δείξω ένα εργαλείο που σου επιτρέπει να χτίσεις μια εταιρική ταυτότητα σε λίγα μόλις λεπτά.
8. MyEmblem.io
Ας υποθέσουμε πως έχεις μια εταιρία startup η οποία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και έχεις περιορισμένο budget και human resources.
Σε αυτό το σημείο συνειδητοποιείς πως πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός με κάθε $ που ξοδεύεις.
Επομένως, κάθε τι μπορεί να σου γλιτώσει κάποια χρήματα, είναι καλοδεχούμενο.
Ανεξάρτητα με το αν έχεις λογότυπο ή όχι, αυτή η εφαρμογή σε βοηθάει να σχεδιάσεις τα πολύ βασικά στοιχεία του branding σου και να σώσεις την δουλειά που έχεις κάνει, ώστε να μπορείς να την βελτιώσεις ή επεξεργαστείς στο μέλλον.
Το πρώτο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό και να εισάγεις τα στοιχεία της εταιρίας σου.
Στη συνέχεια, μπορείς να επιλέξεις διαφορετικά εικονίδια, χρώματα, και γραμματοσειρές ώστε να διαμορφώσεις την εταιρική σου ταυτότητα.
Πίστεψε με, είναι όσο απλό ακούγεται.
9. Data Gif Maker
Αυτό το εργαλείο δεν θα σε βοηθήσει ακριβώς να γίνεις πιο παραγωγικός και ούτε θα σου λύσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Είναι πολύ ενδιαφέρον όμως για να επικοινωνήσεις διάφορα μηνύματα στους συνεργάτες σου.
Αυτό που κάνει, είναι πως σου επιτρέπει να οπτικοποιήσεις συγκεκριμένες ποσοστιαίες σχέσεις και συγκρίσεις, με βάση τα ενδιαφέροντα ή τα project πάνω στα οποία δουλεύεις.
Μη διστάσεις να το χρησιμοποιήσεις και να μου πεις σε ποιο σημείο της εργασίας σου βρήκε πρακτική εφαρμογή.
10. Tone Analyzer
Είμαι βέβαιος πως άφησα το καλύτερο για το τέλος.
Αλήθεια, δεν θα ήταν πολύ ενδιαφέρον (και βοηθητικό) εάν μπορούσες να ερμηνεύσεις αυτόματα τον τόνο ενός κειμένου;
Με αυτή την εφαρμογή, μπορείς να ερμηνεύσεις αυτόματα τον τόνο ενός κειμένου που θα εισάγεις και να κατηγοριοποιήσεις τον τόνο του κειμένου σε θετικό, αρνητικό ή ουδέτερο.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την συγκεκριμένη εφαρμογή για τα άρθρα σου, τα post που έχεις κάνει στα social media και τους τίτλους των Email σου.
Ο τόνος του κειμένου είναι ένα στοιχείο που περνά απαρατήρητο από πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αλλά θεωρώ πως είναι ένα στοιχείο που δεν θα πρέπει να περνά απαρατήρητο.
Δοκίμασε λοιπόν την συγκεκριμένη εφαρμογή και προσπάθησε να καταλάβεις σε βάθος τι αρέσει και τι όχι στο κοινό σου.
Μη ξεχάσεις να διαβάσεις και τα υπόλοιπα άρθρα με τα καλύτερα δωρεάν marketing tools της αγοράς…
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 1ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 2ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 4ο)
- 10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 5ο)
Κάπου εδώ τελειώνει και το συγκεκριμένο άρθρο. Έχω αποφασίσει πως η σειρά με τα δωρεάν εργαλεία για online marketing θα φτάσει έως τον αριθμό 10. Επομένως, μείνε συντονισμένος!
Σε ευχαριστώ πραγματικά που διέθεσες λίγο χρόνο για την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Μην ξεχάσεις πως αν θέλεις να συνδεθείς μαζί μου, μπορείς πάντοτε να το κάνεις εδώ και εδώ.
Τέλος, εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, θα το εκτιμούσα εάν μπορούσες να κάνεις ένα share, ώστε να φτάσει σε περισσότερους χρήστες.