Έτσι Θα Μετατρέψεις τους Social Media Followers σου σε Πελάτες

Διάβασε κάποιες έξυπνες και απλές τακτικές για να μετατρέψεις αποτελεσματικά τους Social Media followers σου σε πελάτες.

Έτσι Θα Μετατρέψεις τους Social Media Followers σου σε Πελάτες

Είναι γεγονός πως το Social Media Marketing έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό την τελευταία δεκαετία. Είτε πιστεύεις σε αυτό είτε όχι, το μόνο σίγουρο είναι πως όλο και περισσότερες εταιρίες επενδύουν στο SMM και στους social media followers τους.

Αν διαβάζεις τακτικά το Grow-Digital.gr, θα έχεις καταλάβει με επιχειρήματα ότι είναι κάτι αρκετά σημαντικό.

Είναι πολύ σημαντικό επίσης να επικοινωνείς το brand σου μέσω των κοινωνικών δικτύων, έχοντας μόνο κατά νου ότι μέχρι το τέλος του 2016, περισσότεροι από 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι έφτασαν να χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο.

Ο αριθμός αυτός παρουσίασε αύξηση κατά 21% σε σχέση με το 2015. Αρκεί να αναλογιστούμε πόση ακόμα αύξηση θα γνωρίσει μέχρι τα τέλη του 2017.

Επειδή είμαι σίγουρος ότι έχεις διαβάσει και προηγούμενα άρθρα μου, θα έχεις καταλάβει ότι λατρεύω να μιλάω με ποσοστά και αριθμούς.

Δες λοιπόν αυτό:

Το 71% των online users που έχουν μια θετική εμπειρία με τα social media ενός  brand, είναι διατεθειμένο να το συστήσουν σε φίλους τους, ενώ το 95% των ενήλικων χρηστών (18 – 34), ακολουθεί τα brand αυτά στα social media.

Στο παρελθόν, έχω αναφερθεί στο πώς θα μπορούσες να βελτιώσεις το brand awareness, όσο αφορά το SMM.

Σήμερα όμως θα δούμε πώς μπορείς όλους αυτούς τους followers να τους εκμεταλλευτείς (με την καλή έννοια) και να τους μετατρέψεις σε πελάτες.

Χρησιμοποίησε συγκεκριμένες Landing Pages

Πολλές φορές μπορεί να βλέπεις μια πολύ ωραία καμπάνια μέσω Google AdWords ή Facebook Ad, με πολύ ωραίο και συγκεκριμένο content, αλλά όταν κάνεις κλικ να σου εμφανίζει το homepage της εταιρείας. Ε, ΟΧΙ!

Όταν δημιουργείς μια συγκεκριμένη καμπάνια για μια συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία/προϊόν/υπηρεσία και αυτό θες να το επικοινωνήσεις, πρέπει να έχεις σχεδιάσει και το αντίστοιχο landing page, όπου ο χρήστης θα το επισκεφτεί αμέσως χωρίς να χρειαστεί να κάνει περιττά κλικ, μέχρι να το βρει.

Η homepage αποτελεί αναμφισβήτητα τη βιτρίνα του site σου και είναι αυτή που κάνει συνήθως την πρώτη εντύπωση σε ένα χρήστη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την χρησιμοποιούμε σε όλες τις περιπτώσεις.

Δες ποιο προϊόν – υπηρεσία θες να στηρίξεις περισσότερο και προώθησε το μέσα από συγκεκριμένα landing pages, χωρίς να κάνεις post απλά το homepage του brand σου.

Special Deals

Προσπάθησε να δημιουργήσεις special deals και αυτά να είναι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αν αυτά τα deals είναι σε καθημερινή βάση και γίνονται όλη την ώρα τότε δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εάν ο καταναλωτής γνωρίζει ότι η προσφορά ισχύει μόνο για σήμερα -για παράδειγμα- τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσει εκείνη την στιγμή.

Εάν όμως η προσφορά γίνει ένα μόνιμο καθεστώς τότε ο καταναλωτής σε έχει δεδομένο (βλέπε εταιρεία στον χώρο της εστίασης που βρίσκεις deals μέχρι και σε αποδείξεις από την Αττική Οδό).

Όταν θα έχεις ένα special offer τότε μπορείς να το επικοινωνήσεις και σίγουρα θα δώσει ένα boost στις πωλήσεις σου.

Επίσης, μπορείς να κάνεις μια προσφορά μόνο για τους followers σου στα κοινωνικά δίκτυα και αυτό να το επικοινωνήσεις και με offline τρόπο.

Διαγωνισμός!

Ίσως να μην σου αρέσει αυτό που θα διαβάσεις, αλλά θεωρώ ότι είναι πλέον άστοχος ένας διαγωνισμός που έχει σαν όρο ότι πρέπει ο χρήστης να κάνει share, comment, like κλπ.

Μπορείς να σκεφτείς νέους τρόπους πολύ πιο αποτελεσματικούς και ουσιαστικούς. Το να δω σε ένα post διαγωνισμού 645 shares, 236 comments, 1673, likes και στα υπόλοιπα posts 0 shares, 1 comment, 6 likes δεν μου λέει τίποτα.

Επομένως, πρέπει να σκεφτείς πιο αποτελεσματικούς, κερδοφόρους και καινοτόμους τρόπους έτσι ώστε να κερδίσεις τους χρήστες και να χτίσεις ένα loyalty μαζί τους.

Θα έδινα κάποιες ιδέες αλλά θεωρώ πως δεν ταιριάζουν όλες οι ιδέες σε όλα τα brand και για όλα τα campaigns. Άρα, το να προτείνουμε κάτι μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Μπορώ να σου δώσω όμως ένα παράδειγμα από real case: Δες εδώ τι έκανε η Heineken και η Estrella και ανέβασε το loyalty!

More value

Πόσες φορές έχουμε αναφερθεί μέσα από το Grow-Digital.gr στην λέξη «value»!

Σκέψου τι μπορεί να θέλει και να ζητάει ένας χρήστης από ένα εταιρικό profile στα κοινωνικά δίκτυα.

Το να τον spamάρεις με γενικές πληροφορίες και με αδιάφορες για αυτόν προωθητικές ενέργειες μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Άρα προσπάθησε να δημιουργήσεις ένα χρήσιμο content για αυτόν, όπου να βλέπει ότι το brand ανταποκρίνεται στις ερωτήσεις των επισκεπτών, και να μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

Σίγουρα, θα κάνεις και τις προωθητικές ενέργειες αλλά αυτές δεν πρέπει να καταντήσουν να γίνονται spam.

Ως brand, πρέπει να φροντίσεις να βοηθάς και να δίνεις την σωστή πληροφορία στον κόσμο και αυτό σίγουρα θα το εκτιμήσει και θα κινήσει το ενδιαφέρον του user.

Μπορείς να με βρεις σε LinkedIn και Instagram.

Σου άρεσε το άρθρο; Διάβασε και το προηγούμενο άρθρο του Γιώργου εδώ.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.