6 Παραδείγματα από Landing Pages που Πρέπει να Δεις

6 Παραδείγματα από Landing Pages που Πρέπει να Δεις

Όπως γνωρίζεις, τα landing pages είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της Inbound μεθολογίας οποιαδήποτε εταιρίας και ένα από τα σημεία στα οποία γίνονται οι μεγαλύτερες βελτιώσεις και φυσικά τα μεγαλύτερα λάθη.

Η αλήθεια είναι πως όσο υπάρχουν λάθη, υπάρχουν και σημεία βελτίωσης. Υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα να βελτιώσουμε το CTR του landing page μας, καθώς και το γενικότερο feeling που έχει ο επισκέπτης μας σε οποιοδήποτε σημείο του Customer Journey και αν βρίσκεται.

Στο προηγούμενο άρθρο μου, παρουσιάζω την διαδικασία δημιουργίας ενός Chatbot που λειτουργεί ως landing page βήμα προς βήμα.

Σε αυτό το άρθρο, επέλεξα 6 landing pages τα οποία μου αρέσουν, χωρίς φυσικά να γνωρίζω ποια είναι η απόδοση τους, σχολιάζοντας κυρίως τα στοιχεία τα οποία μου άρεσαν και θεωρώ πως θα βοηθήσουν και εσένα στο σχεδιασμό του δικού σου landing page.

Ας τις δούμε λοιπόν!

Asana

Παράδειγμα landing page 1Αν δουλεύεις με ομάδα και όχι μόνος, τότε θα ξέρεις το project management tool που ονομάζεται Asana.

Αν και το έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα, πλέον προτιμώ το Trello, το οποίο θεωρώ πως είναι πιο απλό και πιο εύκολο στη χρήση. Παρόλα αυτά, ας δούμε αυτό το landing page από το Asana.

Το πρώτο σημείο στο οποίο θα σταθώ είναι ο τίτλος (headline).

Αποτυπώνει τα οφέλη του Asana σε τρεις απλές λέξεις.

Και αυτό είναι κάτι εξαιρετικά δυνατό.

Δεν χρησιμοποιεί φανταχτερές λέξεις αλλά επικεντρώνεται στο όφελος του να χρησιμοποιείς την εφαρμογή.

Και το όφελος είναι απλό: να μπορείς να δουλεύεις με την ομάδα σου, χωρίς να χρειάζεται να κοιτάς συνεχώς τα Email σου.

Ο τίτλος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο απλός γίνεται και να περιγράφει ξεκάθαρα ένα όφελος για τον επισκέπτη της σελίδας.

Έτσι, είναι πολύ πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει, ειδικά εάν ταυτίζεται με το pain point ή το benefit στο οποίο εσύ εστιάζεις.

Contently

Παράδειγμα landing page 2

Συνεχίζουμε με το Contently.

Όπως γνωρίζεις, το social proof είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία σχεδόν κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ και φυσικά το χρησιμοποιούμε και στα landing pages.

Αυτό που μου αρέσει στο συγκεκριμένο landing page είναι το γεγονός πως χρησιμοποίηθηκε ένα testimonial, το οποίο είναι ένα ισχυρό trust signal και εντάσεται στα πλαίσια του social proof ως τον τίτλο του landing page της εταιρίας.

Βέβαια, το συγκεκριμένο testimonial ταιριάζει στο θέμα της σελίδας και για αυτό χρησιμοποιήθηκε.

Παράλληλα, είναι σύντομο, απλό και περιεκτικό.

Επομένως, αν αποφασίσεις να εφαρμόσεις την συγκριμένη τακτική στο δικό σου landing page, θα πρέπει να βρεις και το κατάλληλο testimonial.

Unbounce

Παράδειγμα landing page 3

Η Unbounce είναι μια από τις καλύτερες εταιρίες δημιουργίας landing pages παγκοσμίως.

Στην συγκεκριμένη σελίδα, αν και δεν βρίσκω κάτι αρνητικό, θα εστιάσω μονάχα σε δύο σημεία.

Αρχικά, στο πόσο όμορφα παρουσιάζουν τα οφέλη για τον επισκέπτη.

Χωρίς πολλά λόγια και με απλή γλώσσα, ώστε να γίνεται αντιληπτή από τον καθένα.

Ακόμη, ο τρόπος με τον οποίο το γραφιστικό που βρίσκεται στην μέση και το οποίο θα λάβει ο επισκέπτης ως αντάλλαγμα για τα στοιχεία που θα δώσει είναι σαν να οδηγεί νοητά στο CTA και άρα να κατευθύνει τον χρήστη στο να συμπληρώσει τη φόρμα.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να κατευθύνουμε το μάτι του επισκέπτη εκεί που θέλουμε, ώστε να προβεί στην επιθυμητή για εμάς πράξη.

Fiverr

Παράδειγμα landing page 4

Στη συνέχεια έχουμε το Fiverr.

Υποθέτω πως εάν έχεις προσλάβει ποτέ κάποιον freelancer online, θα γνωρίζεις το Fiverr, το οποίο λειτουργεί ως πλατφόρμα αναζήτησης freelancer στη λογική του Upwork ή του PPH.

Τι κάνουν σωστά λοιπόν με το συγκεκριμένο landing page;

Με τον τίτλο τους δηλώνουν απευθείας ένα pain point για τους επισκέπτες της σελίδας και μάλιστα μιλώντας την γλώσσα κάποιου που θα αναζητούσε σε μια μηχανή αναζήτησης για την λύση του προβλήματος του.

Τι καταφέρνουν έτσι;

Εάν μια εταιρία έχει ανάγκη σε κάποιον WordPress developer και αδυνατεί να βρει κάποιον αρκετά skilled και trustworthy, τότε βλέποντας τον συγκεκριμένο τίτλο, έχει σχεδόν πειστεί για να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία.

Απλό και όμως αποτελεσματικό.

Highrise

Παράδειγμα landing page 5

Το Highrise είναι ένα αρκετά γνωστό CRM software το οποίο έχει χιλιάδες paying customers ανά τον κόσμο.

Όπως καταλαβαίνεις, ειδικά σε επίπεδο B2B, το social proof αποκτά άλλο νόημα καθώς οι ανάγκες μιας εταιρίας είναι πιο σύνθετες (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον!) από αυτές ενός τελικού καταναλωτή.

Μαζί με τις ανάγκες έρχονται και οι απορίες και υπάρχει καλύτερος τρόπος να απαντήσεις τις απορίες ενός νέου ή prospective client από το να μάθεις τις απαντήσεις από ένα ήδη υπάρχον πελάτη της εταιρίας που σε ενδιαφέρει.

Εάν απάντησες όχι, τότε έχεις πέσει μέσα.

Στο συγκεκριμένο landing page το Highrise κάνει αυτό ακριβώς, τοποθετώντας μια τεράστια φωτογραφία του πελάτη της εταιρίας που ενισχύει ακόμη περισσότερο το social proof, μαζί με το testimonial του συγκεκριμένου πελάτη με όμορφα μαύρα γράμματα στα δεξιά της φωτογραφίας.

Ένα ακόμη σημείο στο οποίο αξίζει να σταθούμε είναι το γεγονός πως ο συγκεκριμένος πελάτης αναφέρεται σε εταιρίες διαχείρισης ακινήτων και άρα είναι πολύ πιθανό το συγκεκριμένο landing page να έχει ως traffic source κάποια διαφήμιση η οποία στοχεύει ειδικά σε αυτό το target audience.

Σκέψου πως μπορεί να νιώσει λοιπόν ο ιδιοκτήτης μιας εταιρίας διαχείρισης ακινήτων, ο οποίος βρίσκεται αυτό το διάστημα σε αναζήτηση CRM software.

Θα κάνει convert πιστεύεις ή όχι;

CXL

Παράδειγμα landing page 6

Εάν ασχολείσαι με το διαδικτυακό μάρκετινγκ (όπως λένε και στην χώρα μας!) λίγο καιρό τώρα, θα γνωρίζεις σίγουρα το CXL και ειδικά τον founder του, Peep Laja.

Ακόμη, θα γνωρίζεις το blog του CXL και ίσως έχεις ακούσεις για τα event που κάνει η εταιρία σε Ηνωμένες Πολιτείες και πλέον και στην Ευρώπη.

Οι άνθρωποι είναι masters του conversion.

Αυτό που μου αρέσει λοιπόν στο συγκεκριμένο landing page είναι το πόσο όμορφα χρησιμοποιούν ένα testimonial από κάποιο υπαρκτο φυσικό πρόσωπο ως το headline του landing page.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ισχυρό trust signal, το οποίο μπορεί να βγάλει από μυαλό τις αμφιβολίες από οποιονδήποτε επισκέπτη της σελίδας.

Το μήνυμα τους είναι απλό και εντελώς ξεκάθαρο, ώστε ο επισκέπτης να γνωρίζει ακριβώς πως θα ωφεληθεί δίνοντας το Email του στη φόρμα που ακολουθεί.

 

Κάπου εδώ τελειώνει και το συγκεκριμένο άρθρο. Ελπίζω πραγματικά τα παραδείγματα που χρησιμοποίησα να σε βοήθησαν να καταλάβεις τι είναι σημαντικό και το όχι σε ότι αφορά τον σχεδιασμό του landing page σου.

Σε ευχαριστώ πραγματικά που διέθεσες λίγο χρόνο για την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Μην ξεχάσεις πως αν θέλεις να συνδεθείς μαζί μου, μπορείς πάντοτε να το κάνεις εδώ και εδώ.  

Τέλος, εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, θα το εκτιμούσα εάν μπορούσες να κάνεις ένα share, ώστε να φτάσει σε περισσότερους χρήστες.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Ο Γεώργιος Χασιώτης γεννήθηκε στην Κοζάνη. Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και μετά από κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με το μάρκετινγκ. Του αρέσει να σχεδιάζει συστήματα Inbound Marketing από το μηδέν, να ανακαλύπτει νέους τρόπους και τεχνικές ενίσχυσης του Customer Retention και να επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα μιας εταιρίας μέσω Conversational Experiences. Είναι Co-Founder του Slide In, ενός Client-Centric Digital Agency το οποίο ειδικεύεται σε συγκεκριμένες μεθόδους Digital Marketing, από τεχνικές PPC Advertising μέχρι τεχνικές Customer Avatar Identification και Marketing Automation. Το Slide In αναλαμβάνει κυρίως πελάτες εκτός Ελλάδας, έχοντας αναπτύξει το πελατολόγιο του σε πάνω από 11 διαφορετικές χώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here