Facebook F8: Οι 5 Ανακοινώσεις που Κάθε Social Media Marketer Πρέπει να Γνωρίζει

Ποια είναι τα πιο σημαντικά upcoming γεγονότα που ετοιμάζει το Facebook;

Facebook F8: Οι 5 Ανακοινώσεις που Κάθε Social Media Marketer Πρέπει να Γνωρίζει

Στις 1&2 Μάϊου πραγματοποιήθηκε το Facebook F8 Conference στο San Jose στην Καλιφόρνια.

Χάρη στην τεχνολογία του Facebook, παρακολούθησα το keynote του Mark Zuckerberg κυριολεκτικά από τον καναπέ μου μέσω Facebook Live.

Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου τις 5 βασικές ανακοινώσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του Facebook F8 2018.

Τι είναι  το F8 Conference;

Το F8 είναι ένα ετήσιο διήμερο συνέδριο που διοργανώνεται από το Facebook. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά conferences στο χώρο των Social Media, του marketing και της τεχνολογίας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοινώνονται νέα features και αλλαγές που εφαρμόζονται στις πλατφόρμες του Facebook, του Instagram και του What’sΑpp.

 

Οι 5 ανακοινώσεις που κάθε Marketer πρέπει να γνωρίζει

1. Chatbots are now back

Και ναι.. Η πλατφόρμα του Messenger δέχεται ξανά νέα bots στο Messenger. Εδώ και ένα μήνα η ομάδα του Facebook είχε «παγώσει» τη διαδικασία σύνδεσης νέων bots με Facebook Pages.

Στο F8 ανακοινώθηκε ότι η πλατφόρμα ανοίγει ξανά για  νέα Chatbots. Επομένως αν σχεδίαζες να συνδέσεις ένα chatbot που θα σε βοηθήσει στο customer service και στις πωλήσεις τις επιχείρησης σου, τώρα είσαι σε θέση να το συνδέσεις στο Facebook Business Page σου.

2. Sharing στα Stories σου

Τα Stories είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για τους Social Media Marketers. Τριακόσια εκατομμύρια χρήστες στο Instagram ανεβάζουν stories καθημερινά στην πλατφόρμα.

Λόγω του FOMO (Fear of missing out), οι χρήστες παρακολουθούν διαρκώς stories σε πλατφόρμες του Instagram, του Facebook και του Snapchat, έτσι ώστε να μην χάσουν αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο των φίλων και των αγαπημένων τους brands.

Κατά τη διάρκεια του F8 ανακοινώθηκαν κάποιες αλλαγές στα  stories με σκοπό την βελτίωση του User Experience. Αλήθεια, πόσες φορές έχεις βγάλει screenshot μια playlist που ακούς στο Spotify για να την προσθέσεις στο Instagram ή Facebook story σου;

Τώρα πλέον μπορείς να κάνεις με ευκολία share τα αγαπημένα σου κομμάτια στο Story της ημέρας σου, με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα στο Spotify.

Μπορείς επίσης να ανεβάσεις actions shots από την Go Pro σου την ώρα που βρίσκεσαι σε κάποια ασυνήθιστη περιπέτεια.

3. Groups Tab στην εφαρμογή του Facebook

Ήξερες ότι 1.4 δις άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Facebook Groups σε μηνιαία βάση;

Το συγκεκριμένο αριθμό τον ανακοίνωσε ο Mark Zuckeberg στο keynote του στο F8. Σύντομα θα προστεθεί Groups tab στην mobile εφαρμογή του Facebook με σκοπό οι χρήστες να έχουν ευκολότερο navigation στα groups, να μπορούν αλληλοεπιδράσουν με το περιεχόμενο των groups που είναι μέλη και τέλος να ανακαλύψουν καινούρια groups.

4. Instagram Video Chat

Ένα από τα καλύτερα features έρχεται και στο Instagram. Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να χρησιμοποιούν video συνομιλία τόσο σε ατομικό  όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Οι ομαδικές video κλήσεις έρχονται σύντομα και στην εφαρμογή του WhatsApp.

5. Νέο explore tab στο Instagram

To Instagram σύντομα θα λανσάρει ένα αναβαθμισμένο explore tab. To περιεχόμενο του νέου explore tab θα είναι οργανωμένο σε καρτέλες που θα σχετίζονται με τα top ενδιαφέροντα του χρήστη.

Για παράδειγμα    εάν ένας χρήστης έχει στα top ενδιαφέροντα του ζώα, interior design και αρχιτεκτονική, το explore tab του θα εμπεριέχει περιεχόμενο με τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα.

 

Αναμένω τα σχόλια σου για τις ανακοινώσεις που έγιναν στο f8.  Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο μην ξεχάσεις να κάνεις share.

Θα χαρώ πολύ να μου πεις γεια στο Facebook | Instagram | LinkedIn

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Ο Αντώνης ζει και εργάζεται στην Πράγα ως Social Media Marketer. Μεγάλες του αδυναμίες το Social Media Marketing, το Visual Marketing και το Branding. Τα ενδιαφέροντα του κινούνται γύρω από το Digital Marketing, την καινοτομία και τις startups (πρόσφατα έκανε launch το δικό του startup venture, το travelgogo) και τέλος τις νέες τεχνολογίες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.