8+1 Εκπληκτικά Conversion Rate Optimization Case Studies

8+1 case studies βασισμένα σε αποτελεσματικές τεχνικές για να βελτιώσεις το conversion rate και τις πωλήσεις σου το 2017.

12 Εκπληκτικά Case Studies για Conversion Rate Optimization

Στο internet marketing, το «Conversion Rate Optimization», ή αλλιώς «Βελτιστοποίηση Μετατροπών» είναι το σύνολο των ενεργειών, που στοχεύουν, στην αύξηση του ποσοστού των επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα, που μετατρέπονται σε πελάτες ή προβαίνουν σε οποιαδήποτε επιθυμητή ενέργεια.

Το Conversion Rate Optimization, αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του Inbound Marketing και είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του, έναντι των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης.

Παρακάτω, θα δεις 8+1 Πραγματικά Conversion Rate Optimization Case Studies με συναρπαστικά αποτελέσματα, που αποτελούν τον ορισμό της φράσης «too good to be true». Το καλύτερο βέβαια, είναι ότι, κάθε ένα από αυτά τα case studies περιλαμβάνει μικρές αλλαγές και βελτιστοποιήσεις που κάθε επιχείρηση θα μπορούσε να δοκιμάσει. Εκεί κρύβεται και η μαγεία του CRO.

1. Η Προσθήκη Ανθρώπινης Εικόνας Αύξησε τα Sign-Ups Κατά 102%

Οι άνθρωποι ταυτίζονται περισσότερο με ανθρώπους παρά με προϊόντα ή υπηρεσίες. Έχεις σκεφτεί ποτέ να προσθέσεις ένα ανθρώπινο στοιχείο στην προσφορά σου, κάνοντας την πιο ελκυστική;

Όταν η ομάδα της 37Signals (πλέον με την ονομασία Basecamp) προσπάθησε να βελτιώσει το conversion rate στις landing pages, δοκίμασαν διαφορετικά σενάρια χωρίς να μείνουν ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα. Έτσι, στο τέλος, αποφάσισαν να ξεκινήσουν από το μηδέν και να προσθέσουν την εικόνα μιας χαμογελαστής γυναίκας, για να δώσουν ένα ύφος φιλοξενίας και ζεστασιάς στην σελίδα.

Το αποτέλεσμα; Αύξηση του conversion rate στα sign-ups κατά 102,5%!

Η προσθήκη ανθρώπινων στοιχείων αυξάνει τα ConversionsΤι πρέπει να κρατήσεις:

  • Μη φοβηθείς τις δοκιμές και πόσο μάλλον να ξεκινήσεις κάτι από το μηδέν με καινούριες ιδέες.
  • Δοκίμασε να προσθέσεις ανθρώπινα στοιχεία στις σελίδες σου, ανάλογα με τους στόχους που έχεις θέσει.

2. Η Αλλαγή Θέσης του CTA Αύξησε τα Conversions Κατά 591%

Η τοποθεσία που βρίσκονται τα CTA μέσα σε μια ιστοσελίδα είναι άκρως σημαντική, και σε πολλές περιπτώσεις δεν λαμβάνει την ανάλογη προσοχή.

Η NatureAir είχε αρκετές landing pages με μη ικανοποιητικά conversion rates. Μετά από έρευνα ωστόσο και εκτενή A/B testing σε κάθε landing page, προέκυψε ότι η αλλαγή των CTAs θα μπορούσε να κάνει την διαφορά.

Αρχική σελίδα πριν την αλλαγή θέσης του CTA:

Η αλλαγή CTA αυξάνει τα Conversions - Πριν

Μετά την αλλαγή θέσης του CTA:

Η αλλαγή CTA αυξάνει τα Conversions - Μετά

Ως αποτέλεσμα, παρατηρήθηκε εκπληκτική αύξηση του conversion rate από 2.78% στο 19% – μια αύξηση τάξεως 591%!

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Δεν αρκεί να έχεις μια ελκυστική προσφορά, εφόσον οι επισκέπτες σου δεν μπορούν να την εντοπίσουν.
  • Δοκίμασε να κάνεις A/B testing αλλάζοντας τις θέσεις των CTA εντός των landing pages σου. Δες σε ποια θέση αντιδρούν καλύτερα οι επισκέπτες.

3. 400% Αύξηση του Conversion Rate σε 3 Απλά Βήματα

Η ομάδα της Conversion Rate Experts δημιούργησε 11 πειράματα για χάρη του Voices.com, στοχεύοντας σε διάφορα στάδια του sales funnel. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η στοχοποίηση πολλαπλών personas, παράλληλα με την προσθήκη αξίας για συγκεκριμένες υπηρεσίες.

Από τα 11 πειράματα που έτρεξαν, επέλεξαν να εφαρμόσουν στην πράξη τα 3, με την πιο σημαντική επίδραση στο conversion rate.

Πρόσθεσαν τα λογότυπα πελατών τους με σκοπό να αυξήσουν την εμπιστοσύνη προς το brand:

Αλλαγή λογοτύπων για αύξηση του conversion rate

Δημιούργησαν 2 διαφορετικά CTAs για να τμηματοποιήσουν το κοινό τους που βασίζεται στα 2 κύρια αγοραστικά personas τους.

Προσθήκη διαφορετικών CTAs για τμηματοποίηση των personas

Πρόσθεσαν επίσης, ένα χρήσιμο βίντεο που εξηγεί στους επισκέπτες το πώς λειτουργεί η υπηρεσία τους.

Προσθήκη ενημερωτικού βίντεο για τμηματοποίηση διαφορετικών personas

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Οι επισκέπτες πρέπει να αισθάνονται ότι η επιχείρησή σου είναι ασφαλής και αξιόπιστη.
  • Θα πρέπει να έχεις ξεκάθαρη περιγραφή και ανάλυση των βημάτων που πρέπει να κάνει ένας επισκέπτης για να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σου, ειδικά αν πρόκειται για διαφορετικά buyer personas.
  • Όσο πιο εύκολο το κάνεις, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνει μια μετατροπή.

4. O Επανασχεδιασμός της Σελίδας Τιμολόγησης Αύξησε το Conversion Rate Κατά 25%

Κάποιες φορές χρειάζονται μόνο μερικές μικρο-αλλαγές για να αυξήσεις τις μετατροπές στην ιστοσελίδα σου. Αυτό έκανε και η BaseKit. Η επιχείρηση αισθάνθηκε ότι η σελίδα τιμολόγησής τους δεν αποδίδει τόσο καλά όσο θα μπορούσε και αποφάσισε να δοκιμάσει έναν επανασχεδιασμό, ο οποίος οδήγησε σε αύξηση 25% του conversion rate.

Δες το παλιό design της σελίδας τιμολόγησης:

Επανασχεδιασμός σελίδας τιμολόγησης - πριν

Μετά τον επανασχεδιασμό:

Επανασχεδιασμός σελίδας τιμολόγησης - Μετά

Όπως θα διαπιστώσεις, πρόσθεσαν χρώμα πίσω από τις τιμές και το κουμπί «Try Now» για να τα κάνουν πιο ελκυστικά, τραβώντας παράλληλα την προσοχή των επισκεπτών. Επανασχεδίασαν επίσης την επιλογή νομίσματος και έκαναν το banner «Most Popular» πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Το γενικό design είναι πλέον πιο ξεκάθαρο και ευκολότερο στην ανάγνωση.

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Η σελίδα τιμολόγησης είναι πολύ σημαντική, ακόμη και μεταφέρεις την πληροφορία εύκολα προς τον επισκέπτη, ένας κακός σχεδιασμός μπορεί να αποδειχθεί ζημιογόνος.
  • Το ξεκάθαρο και σαφές design είναι συνήθως και πιο αποδοτικό. Οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν με ακρίβεια τι αγοράζουν, προτού προβούν σε μια αγορά.

5. Η Αλλαγή Χρώματος των CTA Buttons Αύξησε το Conversion Rate κατά 21%

Διαφορετικά χρώματα προκαλούν και διαφορετικά συναισθήματα. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, τα χρώματα των CTA button παίζουν μεγάλο ρόλο. Το γνωστό σε όλους μας Inbound Marketing Agency, HubSpot, δοκίμασε διαφορετικούς χρωματισμούς για τα CTA buttons τους, με πράσινα και κόκκινα χρώματα, διατηρώντας παράλληλα το ίδιο λεκτικό.

Το αποτέλεσμα ήταν μια αύξηση 21% στο conversion rate.

η αλλαγή χρώματος στα cta button οδήγησε στην αύξηση του conversion rateΤι πρέπει να κρατήσεις:

  • Οι μικρές λεπτομέρειες κρίνουν το αποτέλεσμα.
  • Το κόκκινο χρώμα θεωρείται «χρώμα δράσης» και συχνά αποδίδει καλύτερα όταν χρησιμοποιείται για CTA ή links.

6. Το Live Chat Βελτίωσε το Conversion Rate κατά 211%

Η Intuit πρόσθεσε τη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας σε διάφορα σημεία της ιστοσελίδας της, με στόχο να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της και να αυξήσει την προοπτική πώλησης.

Μετά την προσθήκη του live chat στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας (checkout page), οι μετατροπές αυξήθηκαν κατά 20% – και ακόμα καλύτερα – η μέση αξία παραγγελίας αυξήθηκε κατά 43%.

Εισαγωγή live chat σε σελίδα

Η εφαρμογή live chat σε μια σελίδα σύγκρισης προϊόντων αύξησε τις πωλήσεις κατά 211%.

Εισαγωγή live chat σε σελίδα 2

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Υπάρχουν απεριόριστοι τρόποι για να βελτιώσεις τις μετατροπές και δεν θα πρέπει να περιορίζεσαι σε απλές A/B testing ενέργειες όπως η αλλαγή των headlines και χρωμάτων.
  • Το Live Chat είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, καθώς όσο αυξάνεται η επισκεψιμότητα, πιθανών να αυξάνονται και οι απορίες των επισκεπτών, οι οποίοι ενδεχομένως να μην θέλουν να καταναλώσουν χρόνο σε ένα τηλεφώνημα ή mail για να εκφράσουν την απορία τους.

7. Η Απόδειξη Αυθεντικότητας Ενίσχυσε τις Πωλήσεις Κατά 107%

Το Express Watches είναι ένα online κατάστημα ρολογιών και μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των πελατών του είχε να κάνει με την αυθεντικότητα των ρολογιών.

Αποφάσισαν έτσι, να δοκιμάσουν μια σφραγίδα γνησιότητας για να διαπιστώσουν αν θα υπάρξει κάποια επίδραση στις πωλήσεις.

Δες την παρακάτω εικόνα:

Σελίδα προϊόντος χωρίς σήμα αυθεντικότητας

 

Εδώ βλέπεις την ίδια σελίδα, με το σήμα αυθεντικότητας:Σελίδα προϊόντος με σήμα αυθεντικότητας

Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση των πωλήσεων κατά 107%, με την εφαρμογή του σήματος αυθεντικότητας στη σελίδα προϊόντος.

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Φράσεις όπως «Επίσημος Αντιπρόσωπος» ή «Πιστοποιημένος Συνεργάτης» αυξάνουν την εμπιστοσύνη των online καταναλωτών.
  • Αν η επιχείρηση σου ανήκει σε έναν κλάδο όπου η απάτη είναι συχνό φαινόμενο, η προσθήκη στοιχείων αυθεντικότητας θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στις μετατροπές.

8. 41% Αύξηση στις Πωλήσεις Οδήγησε η Προσθήκη Εγγύησης Προϊόντων

Το Horloges.nl είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει ρολόγια, με έδρα την Ολλανδία.

Η ομάδα του Horloges.nl δοκίμασε κάποιες μικρο-αλλαγές στα banner της landing page, της σειράς Casio G-Shock που είχε ως αποτέλεσμα μια αύξηση 41% στις πωλήσεις.

Εδώ είναι το αρχικό banner:

Η προσθήκη εγγύησης στα προϊόντα αύξησε το conversion rate - Πριν

Η πληροφορία μεταφράζεται ως εξής:

  • Επίσημος G-Shock συνεργάτης
  • Free Shipping
  • Παράδοση την επόμενη ημέρα

Εδώ είναι η νέα banner version:

Η προσθήκη εγγύησης στα προϊόντα αύξησε το conversion rate - Μετά

 

Με λίγες αλλαγές στον σχεδιασμό και προσθέτοντας στοιχεία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, το Horloges.nl βελτίωσε τις μετατροπές και επίσης αύξησε το μέσο όρο πώλησης κατά 6%.

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Κάνε τους επισκέπτες σου να αισθάνονται πιο άνετα, παρέχοντας τους εγγύηση προϊόντος.
  • Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις διαφορετικούς τύπους εγγύησης (30-ημέρες, 60-ημέρες, κτλ).

9. Η Μείωση των Ερωτήσεων/Πεδίων στις Φόρμες Βελτίωσε το Conversion Rate κατά 35%

Η Flying Scot παρέχει υπηρεσίες parking στο Εδιμβούργο, Σκωτία. Στόχος τους ήταν, η αύξηση των μετατροπών στην ιστοσελίδα τους. Μετά από έρευνα που πραγματοποίησαν, ανακάλυψαν ότι ο αριθμός των ερωτήσεων/πεδίων στις φόρμες τους, δημιουργούσαν πρόβλημα στο conversion funnel.

Αυτή είναι η αρχική φόρμα με τον μεγάλο αριθμό πεδίων:

Η μείωση των πεδίων/ερωτήσεων στις φόρμες αύξησαν το ποσοστό μετατροπών - πριν

Εδώ είναι η φόρμα με λιγότερα πεδία:

Η μείωση των πεδίων/ερωτήσεων στις φόρμες αύξησαν το ποσοστό μετατροπών - μετά

Μειώνοντας τον αριθμό των πεδίων, και του χρόνου που απαιτείται για έναν επισκέπτη να ολοκληρώσει μια ενέργεια, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 45.50% στους επισκέπτες που ολοκλήρωναν το πρώτο βήμα και αύξηση 35% στις μετατροπές.

Τι πρέπει να κρατήσεις:

  • Κράτησε τον αριθμό των πεδίων και των πληροφοριών που ζητάς σε λογικά επίπεδα.
  • Αν χρειάζεσαι πολλά στοιχεία από τους επισκέπτες σου, προσπάθησε να τις σπάσεις σε διαφορετικά βήματα, έτσι ώστε να μην φαίνονται αποτρεπτικά για τον επισκέπτη.