Ένας επιλεγμένος αριθμός επιχειρήσεων που διαθέτουν εταιρική ιστοσελίδα, καλούνται να δοκιμάσουν μια νέα λειτουργία που ετοιμάζεται να λανσάρει η Google. Μέσω της λειτουργίας αυτής, οι χρήστες θα μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται, μέσω των search results. Η επικοινωνία αυτή θα πραγματοποιείται με messages, όπως και προήλθε το όνομα της υπηρεσίας, Business Messaging.
Η Google έχει δημοσιεύσει ένα νέο Help Guide αφιερωμένο στην λειτουργία του Business Messaging. Αναλυτικές πληροφορίες δεν υπάρχουν ακόμη, εκτός από τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι administrators των ιστοσελίδων, όταν επιλεγούν. Οι πληροφορίες αυτές εμπεριέχονται στο mail που αποστέλλει η ίδια η Google, όταν κάποιος εγγραφεί στο testing της λειτουργίας αυτής.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με το πως μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος να συμμετάσχει στην δοκιμή της νέας αυτής λειτουργίας. Επίσης, δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα είδη των επιχειρήσεων που έχουν επιλεγεί για τις πρώτες δοκιμές. Παρ’ όλο το μυστήριο που επικρατεί γύρω από το Business Messaging, η Google παρέχει μέσω του Help Guide ένα screenshot για να δείξει το πως θα μοιάζει το νέο χαρακτηριστικό:
Οι επιχειρήσεις από την πλευρά τους έχουν 2 επιλογές. Μπορούν είτε να χρησιμοποιήσουν την παραδοσιακή μέθοδο του SMS, είτε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία της Google, Google Allo.
Ιδιαίτερη προσοχή συνιστά η Google για όποιον ενδιαφερόμενο προσκληθεί να συμμετέχει στις δοκιμές, καθώς θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα έτοιμος να ανταποκριθεί άμεσα στα μηνύματα που δέχεται.
Όταν ένας πελάτης στείλει μήνυμα σε μια επιχείρηση, θα ενημερώνεται άμεσα με τον μέσο χρόνο απόκρισης αυτής. Εάν ο πελάτης διαπιστώσει ότι ο μέσος χρόνος απόκρισης είναι αρκετά μεγάλος, είναι πιθανό να απευθυνθεί σε μια άλλη επιχείρηση με καλύτερους χρόνους απόκρισης.
Η Google προειδοποιεί ακόμη, ότι θα παγώνει τους λογαριασμούς των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα, αν ο μέσος όρος απόκρισής τους είναι πάρα πολύ μεγάλος. Με άλλα λόγια, ο ενδιαφερόμενος δεν πρέπει να αποδεχτεί την πρόσκληση για συμμετοχή στο πρόγραμμα, αν δεν σκοπεύει να ανταποκρίνεται άμεσα στα μηνύματα των πελατών του σε τακτική βάση.
Ωστόσο, εάν ο ενδιαφερόμενος κάνει εγγραφή και στη συνέχεια αποφασίσει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του προγράμματος, μπορεί να αποχωρήσει ανά πάσα στιγμή.
Η είδηση αυτή για το Business Messaging. ήρθε μόλις μια μέρα μετά την ανακοίνωση της Bing, ότι πρόκειται να λανσάρει μια παρόμοια εφαρμογή. Οι βασικές διαφορές μεταξύ τους, είναι ότι η εφαρμογή της Bing φαίνεται να έχει περισσότερες δυνατότητες, και οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν όποια υπηρεσία μηνυμάτων επιθυμούν. Είτε είναι μέσω SMS, WhatsApp, Facebook Messenger κτλ.
Βλέπουμε λοιπόν ότι οι τάσεις θέλουν τις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται άμεσα στους καταναλωτές, δίνοντας έμφαση στην άμεση κάλυψη των αναγκών τους. Και όπως συνηθίζεται, ο πιο γρήγορος με τις πιο γρήγορες απαντήσεις κερδίζει.