Adwords Dynamic Remarketing: 5 Βέλτιστες Τεχνικές για Υψηλότερο ROAS

Google Dynamic Remarketing 5 Βέλτιστες Τεχνικές για Υψηλότερο ROAS

Το Dynamic Remarketing, όπως ήδη θα γνωρίζεις, είναι ένα πανίσχυρο feature του Google Adwords το οποίο σου επιτρέπει να εμφανίζεις τις διαφημίσεις σου σε χρήστες που έχουν δει συγκεκριμένα προϊόντα στο site σου.

Αν πάλι δεν είσαι τόσο εξοικειωμένος με το dynamic remarketing, δες μερικούς λόγους για τους οποίους θα πρέπει να το εισάγεις στη στρατηγική σου:

Διαφημίσεις άμεσα συσχετισμένες με τα προϊόντα σου: Οι δυναμικές διαφημίσεις σου επιτρέπουν πολύ εύκολα να καλύψεις όλο το φάσμα των προϊόντων σου. Κάθε διαφήμιση είναι εξατομικευμένη και μπορείς να τη δημιουργείς αυτόματα.

Απλές, δυναμικές ροές: Δημιούργησε ένα αρχείο (feed) .csv, .tsv, .xls ή .xlsx. Η μηχανή της Google θα ενεργοποιήσει προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από το feed σου, προσδιορίζοντας τον καλύτερο συνδυασμό προϊόντων για κάθε διαφήμιση με βάση τη δημοτικότητα και το τι είδε ο χρήστης στο site σου.

Διάταξη και εμφάνιση υψηλής απόδοσης: Το Adwords προβλέπει ποια διάταξη δυναμικής διαφήμισης είναι πιο πιθανό να έχει την καλύτερη απόδοση για το χρήστη, την τοποθέτηση και την πλατφόρμα όπου θα προβάλλεται η διαφήμιση.

Realtime optimization: Με το βελτιωμένο CPC και το Εργαλείο Βελτιστοποίησης μετατροπής, ο Adwords υπολογίζει τη βέλτιστη προσφορά για κάθε εμφάνιση.

Πέρα όμως από τα βασικά, παρακάτω σου παρουσιάζουμε 5 απλές αλλά έξυπνες Dynamic Remarketing πρακτικές για να πας ένα βήμα παραπέρα και να κάνεις αποτελεσματικότερη τη στρατηγική σου στο Google Adwords και στο Dynamic Remarketing.

1. Κατηγοριοποίησε το κοινό σου σε segments

Η Google παρέχει ορισμένους προεπιλεγμένους τρόπους για να κατηγοριοποιήσεις τους χρήστες-επισκέπτες του site σου, όπως:

  • Homepage Visitors
  • Product Viewers
  • Cart Abandoners
  • Payment Abandoners
  • Past Purchasers

Η λογική βασίζεται στο ότι θα πρέπει να ανεβάσεις το bid σου για τους χρήστες οι οποίοι έχουν σχεδόν ολοκληρώσει μια αγορά ή για αυτούς που έχουν κάνει αγορές στο παρελθόν.

Κάποιοι άλλοι τρόποι για να κατηγοριοποιήσεις τους χρήστες προκειμένου να στοχεύσεις καλύτερα και πιο εξατομικευμένα, με στόχο να κερδίσεις περισσότερα με μια “return and buy again” λογική, είναι οι παρακάτω:

  • Χρήστες που επισκέφθηκαν συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες
  • Χρήστες που επισκέφθηκαν τις best-seller προϊοντικές σελίδες
  • Χρήστες που εγκατέλειψαν ένα καλάθι με αξία μεταξύ 100€ και 300€
  • Χρήστες που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα σύνδεσης των χρηστών της για να τους στοχεύσει με διαφημίσεις αν επισκέπτονται άλλες σελίδες που έχουν παρόμοια προϊόντα, θεματολογία ή σχετίζονται με το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να προσεγγίσεις νέους πελάτες με dynamic remarketing.
  • Με συνδυασμό custom dynamic remarketing (περισσότερα εδώ)

2. Dynamic Remarketing: Ποιες διαστάσεις διαφημίσεων δουλεύουν καλύτερα;

Όπως αναφέρει η ίδια η Google, τα ευρύτερα μεγέθη διαφημίσεων τείνουν να ξεπερνούν σε απόδοση τα μικρότερα, όντας πιο reader-friendly.

Οι αναγνώστες απορροφούν πληροφορίες σε “thought units”, ή αλλιώς μονάδες σκέψεις, που σημαίνει πολλές λέξεις κάθε φορά. Τα ευρύτερα μεγέθη τους επιτρέπουν να διαβάζουν με άνεση περισσότερα κείμενα με μια ματιά χωρίς να χρειάζεται να παραλείπουν μια γραμμή. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Επομένως, αυτές είναι οι πιο αποτελεσματικές διαστάσεις διαφημίσεων αυτή τη στιγμή στο GDN:

  • Best Image sizes for ads728 x 90 (περισσότερα clicks)
  • 300 x 280 (δεύτερο στη σειρά με τα περισσότερα clicks)
  • 336 x 280 (μεγαλύτερο CTR)

Μην ξεχνάς ότι ενώ εσύ επιλέγεις ποιες διαστάσεις θα χρησιμοποιήσεις για τις διαφημίσεις σου, οι website owners έχουν τον τελευταίο λόγο, διότι αυτοί επιλέγουν ποιες διαστάσεις για banners θα προβάλουν στο site τους.

3. Στόχευσε καλύτερα το κοινό σου κάνοντας include/exclude ιστοσελίδες

Για μεγαλύτερη ακρίβεια στη στόχευση στο dynamic remarketing, σου δίνεται η δυνατότητα να συμπεριλάβεις ή να εξαιρέσεις όποια websites επιθυμείς, πολύ εύκολα και γρήγορα:

Αρχικά, επιλέγεις την καμπάνια του dynamic remarketing και από τα tabs επιλέγεις το Display Network.

Από την δεύτερη σειρά των tabs επιλέγεις Placements και το κόκκινο button +TARGETING.Dynamic Remarketing Include-Exclude

Στη συνέχεια, εάν θες να προσθέσεις χειροκίνητα ιστοσελίδες, επιλέγεις το ad group που θες και πηγαίνεις τον κέρσορα πάνω από το Add targeting και επιλέγεις Placements.

Dynamic Remarketing step 2

Αν τα κάνεις όλα σωστά (που σημαίνει ότι κάτι δεν εξηγήσαμε σωστά και σου ζητάμε συγνώμη) θα βρεθείς εδώ:

Google Dynamic RemarketingΑν όμως θες να εξαιρέσεις ιστοσελίδες, πηγαίνεις στο Add ad group exclusions και ακολούθησε τη διαδικασία πληκτρολογώντας τις ιστοσελίδες που δεν θες να φαίνονται οι διαφημίσεις σου. Είσαι έτοιμος!

4. Κάνε optimization στις διαφημίσεις σου

Αυτή η ερώτηση ίσως είναι από τις πιο δημοφιλής στα forums με θεματολογία γύρω από το Google Adwords.

Το dynamic remarketing περιέχει κάποια έτοιμα templates διαφημίσεων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Επίσης, μπορείς να αφήσεις την μηχανή της Google να προβάλλει τις διαφημίσεις με το template, το οποίο βάση στοιχείων, πιστεύει ότι θα αποδώσει καλύτερα.

Εάν όμως είσαι ο τύπος που θέλει να έχει υπό έλεγχο και το παραμικρό όσο αφορά το optimization, σου δίνεται η επιλογή να πειράξεις βασικά στοιχεία στα templates, όπως χρώματα, λογότυπα, animations και άλλα πολλά.

Grow-Digital Hint: Έχε στο νου σου ότι η Google έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι απλές διαφημίσεις λειτουργούν καλύτερα. Δηλαδή, διαφημίσεις που προβάλλουν την πραγματική εικόνα του προϊόντος, χωρίς περιττά εφέ και animations. Keep it simple!

5. Κάνε A/B testing και δες τι αποδίδει καλύτερα

Το A/B testing δεν θα μπορούσε να λείπει από το dynamic remarketing της Google.

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις 2 διαφορετικά dynamic remarketing ad groups, στοχεύοντας στο ίδιο κοινό, με το ίδιο bid και τις ίδιες διαστάσεις διαφημίσεων, επιλέγοντας 2 διαφορετικά templates διαφημίσεων. Τρέξε το πείραμα για ένα ικανοποιητικό χρονικό διάστημα (όχι λιγότερο του 1 μήνα) και σύγκρινε τα αποτελέσματα.

Κλείνοντας

Το Dynamic Remarketing του Google Adwords έχει πολύ “ψωμί”. Αν δεν είσαι εξοικειωμένος με την πλατφόρμα του Adwords, ενδεχομένως να τα βρεις σκούρα σε ουκ ολίγες περιπτώσεις.

Μην ανησυχείς όμως, γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ! Για να σε βοηθήσουμε και να σου προσφέρουμε τη λύση όπου και αν κολλήσεις. Απλά, άφησε το μήνυμα σου στα σχόλια παρακάτω.

Extra Knowledge: Συνδύασε τις γνώσεις που απέκτησες από αυτό το άρθρο με “ψαγμένα” Google Analytics tips και τεχνικές!

Περισσότερο Dynamic Remarketing στο μέλλον!

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.