Η ContactPigeon, η All-in-One E-commerce Marketing Automation startup εταιρία, με πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό, δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεση “Black Friday 2017: e-mail marketing report.”

Η έκθεση αυτή βασίζεται στην δραστηριότητα  που ανέπτυξαν οι πλέον 200+ πελάτες  της ContactPigeon, ως προς το email marketing,  συμπεριλαμβανομένων τόσο των μεγαλύτερων εταιριών, όσο και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθ’ όλη τη διάρκεια της “Μαύρης Παρασκευής”.

Οι πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες του email marketing report για τη Black Friday 2017 συνοψίζονται σε ένα infographic που θα το βρείτε στο τέλος του άρθρου.

Ποια είναι τα key points της έκθεσης:

  • Ο όγκος των emails αυξήθηκε (ελαφρώς): Φέτος είχαμε + 11% αύξηση του συνολικού όγκου των emails που στάλθηκαν, σε σύγκριση με τη “Μαύρη Παρασκευή” του 2016.
  • Οι πωλήσεις παρουσιάζουν αυξητική τάση χρόνο με το χρόνο: Σημειώθηκε +14% αύξηση των εσόδων, σε σύγκριση με τη Black Friday 2016.
  • Το “Desktop” είναι (ακόμα) ο Βασιλιάς: Το Email Open Rate  στους υπολογιστές (PC & Mac) διαμορφώθηκε στο 51%, το Click-Trough Rate στο 43% και το Conversion Rate στο 7%, διατηρώντας ακόμα τα desktop ένα πολύ βασικό κανάλι πωλήσεων.
  • Tα Android σε άνοδο: Σε συσκευές Android “άνοιξαν” το 21% των emails, ενώ το 17% σε iPhone της Apple.
  • Τα Emojis δεν φέρνουν την ευτυχία: Το 66% των Subject Lines περιείχαν emojis, ωστόσο τα email χωρίς emojis στο Subject Line ήταν πιο αποτελεσματικά κατά 1,5 φορά.
  • Οι καλύτερες ώρες της Black Friday από άποψη καταχωρήσεων νέων παραγγελιών ήταν 10 π.μ., 9 π.μ., 12 τo μεσημέρι και 12 τα μεσάνυχτα, με conversion rates  4.8%, 4.1%, 4.0% και 3.3% αντίστοιχα.

Τόσο οι μεγάλες εταιρείες όσο και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν Black Friday καμπάνιες για να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό τους. Πιο συγκεκριμένα, το 100% της πελατειακής βάσης της ContactPigeon “έτρεξε” κάποιο promotion εκείνη τη μέρα.

Γενικά, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να είναι ενεργές και δημιουργικές, ώστε να μην επιτρέψουν στους ανταγωνιστές τους να κερδίσουν τη μάχη προτίμησης των καταναλωτών.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι με τα εντυπωσιακά ρεκόρ που κατέγραψαν αρκετοί από τους πελάτες μας. Ακόμα πιο εντυπωσιακός όμως είναι ο ρόλος του email  και ειδικότερα των triggered campaigns, στον συνολικό τζίρο του κλάδου του eCommerce. Το Email από μόνο του ως κανάλι ισοδυναμεί με το 23%, κατά προσέγγιση, των πωλήσεων της Black Friday, κάτι που έχει φοβερό ενδιαφέρον.” – Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & Co-Founder, ContactPigeon

Βασική τάση = Marketing Automation

Το email marketing είναι παγιωμένη τακτική πολλών χρόνων και η αποτελεσματικότητά του ως τακτική μάρκετινγκ είναι αδιαμφισβήτητη.

Ωστόσο, καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός, η ανάγκη ωθεί τις εταιρίες να εξελίσσονται συνεχώς, όλο και να ενσωματώνουν νέες τακτικές και τεχνολογίες. Το “επόμενης γενιάς” email marketing είναι εδώ για τα καλά και λέγεται Marketing Automation. Χαρακτηριστικά:

“Το Email Open Rate για τα triggered emails ήταν 3 φορές υψηλότερο από τα παραδοσιακά email newsletters

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη αναφορά εδώ.

https://blog.contactpigeon.com/black-friday-email-marketing-report

Σχετικά με την ContactPigeon:

Η ContactPigeon είναι μία all-in-one marketing automation saas (software as a service) startup, που  εξειδικεύεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce).

Η ContactPigeon προσφέρει μια σειρά προηγμένων λειτουργιών που επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των επισκεπτών τους και να αντιδρούν με στοχευμένα automations, ώστε να μεγιστοποιηθεί η δυνατότητα μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη. Μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι:

  • Email Marketing με ενσωματωμένα σενάρια βέλτιστων πρακτικών.
  • Δυναμική τμηματοποίηση του κοινού
  • Drag & Drop Responsive Email Builder
  • E-commerce Onsite Retargeting
  • Real time Web Analytics

Η ContactPigeon, ιδρύθηκε το 2014, με παρουσία σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική, έχει αντλήσει κεφάλαια από την VentureFriends VC . Σήμερα την εμπιστεύονται μεγάλες εταιρείες όπως η L’OREAL, η Follie Follie, το THE BODY SHOP, ο Hero Delivery, η ABB, το ΠΛΑΙΣΙΟ και άλλοι.

contactpigeon report 2017

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here