4 Brand Awareness Τακτικές για Social Media Marketing

4 brand awareness τακτικές για social media marketing

Brand Awareness + Social Media Marketing, αυτά τα 2 οφείλουν να πηγαίνουν μαζί και συνήθως το πρώτο είναι αποτέλεσμα του 2ου. Μπορεί όμως να γίνει και το αντίθετο; Μπορεί!

Πολλές φορές βλέπεις καμπάνιες στα Social Media που ναι μεν είναι ελκυστικές αλλά δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό, και άλλες που έχουν αυτό το “κάτι” για να σε κερδίσουν.

Έχεις σκεφτεί γιατί;

Γιατί σου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Είναι αυτά τα 5 σημαντικά δευτερόλεπτα του scroll down που κάνεις καθώς περιηγείσαι στα social media (θα μιλήσουμε για αυτά άλλη φορά).

Μην ξεχνάς ότι ο χρήστης, εκτός από την ενημέρωση, βρίσκεται στα social media και για την ψυχαγωγία. Ένα brand πρέπει να βγάλει και έναν πιο ευχάριστο χαρακτήρα προς τα έξω, παράλληλα με την διαφήμισή του.

Αυτή λοιπόν είναι η ευκαιρία να δοκιμάσεις ένα από τα παρακάτω σε κάποια marketing στρατηγική σου, προκειμένου να ενισχύσεις το brand awareness και να έρθεις πιο κοντά με το κοινό σου.

1. Background or Behind the scenes posts

Αυτό που έχουμε πει σε πολλά άρθρα και ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση, είναι πως ο χρήστης πρέπει να νιώθει μέλος της ομάδας του brand. Άρα πρέπει να μαθαίνει τα πάντα (οκ όχι και όλα), ξέρεις τώρα… το κλασσικό «περνάμε καλά και αυτό βγαίνει προς τα έξω».

Να η ευκαιρία να χαρίσεις στο κοινό σου αυθεντικό content από το τι γίνεται στα παρασκήνια. Παραδείγματα μπορείς να βρεις πολλά από μεγάλα brands που έχουν εντάξει τέτοιου είδους posts στις στρατηγικές τους. Άλλωστε ακόμα και ένα απλό smartphone είναι αρκετό να κάνει ένα post… viral!

Για παράδειγμα, η Tophost.gr είχε δημοσιεύσει ένα video όπου μέλη της ομάδας της τραγουδούσαν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα ευχόμενοι, Merry Christmas!

tophost-merry-christmass2. We are hiring!

Ναι καταλαβαίνω, όταν χρειάζεσαι προσωπικό πας απ’ ευθείας σε ενδοεταιρικές λύσεις, LinkedIn, καριέρα κ.ο.κ. Ένα post όμως δίνει άλλο ύφος στην εταιρεία από πολλές απόψεις. Η McDonald’s βέβαια το πήγε σε άλλο επίπεδο με την εφαρμογή «Snaplications», όπου έχεις 10” να στείλεις ένα βίντεο που να παρουσιάζεις τον εαυτό σου έναντι βιογραφικού.

Επίσης, ένα άψογο παράδειγμα είναι η στρατηγική προσλήψεων της Παπαστράτος ΑΒΕΣ όπου παρουσιάζει τους χώρους εργασίας και τους συναδέλφους των υποψήφιων εργαζομένων.

papastratos3. Μην κλείνεις τα μάτια στην επικαιρότητα

Στον ίδιο κόσμο ζούμε όλοι. Καθημερινά συμβαίνουν θετικά αλλά και αρνητικά πράγματα. Ένα post κάθε τόσο που θα αφορά ένα σημαντικό γεγονός είναι μια έξυπνη στρατηγική. Με το να κάνεις posts για την επικαιρότητα αυξάνεις τις πιθανότητες να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών.

Μη ξεχνάς επίσης τα doodles της Google όπου τιμάει με τον τρόπο της διάφορα σημαντικά γεγονότα και προσωπικότητες.

google doodle4. Soon

Διαφήμιση, αγωνία και ίντριγκα. Τρία πολύ σημαντικά πράγματα για να χρησιμοποιείς έναντι των χρηστών. Ειδικά αν πρόκειται για ένα νέο προϊόν, δεν χρειάζεται να το παρουσιάζεις αμέσως.

Κάνε ένα post λίγες μέρες νωρίτερα και κράτα τους αγωνία. Δεν είναι ανάγκη να γίνεται αυτό σε υπερβολικό βαθμό (όπως τα πάντα άλλωστε), έτσι ώστε να μην καταλήξεις να είναι γραφικό το brand σου.

Είναι το κλασσικό παράδειγμα με τα brands που βγάζουν κάθε μέρα προσφορές, άρα από ένα σημείο και μετά η μαγεία -που βρίσκει εφαρμογή στα social media- χάνεται.

Καταλήγοντας…

Προσπάθησε να μην τα κάνεις όλα μαζί ταυτόχρονα. Να εναλλάσσεις τις στρατηγικές σου, έτσι ώστε οι καμπάνιες σου αλλά και τα posts σου να αποκτούν νόημα. Από ένα σημείο και μετά θα αποκτήσεις μια άλλη επαφή με τους χρήστες και το μόνο σίγουρο είναι πως αυτό το περιζήτητο πλέον engagement θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον.

Μπορείς να με βρεις σε LinkedIn και Instagram.

Σου άρεσε το άρθρο; Διάβασε και το προηγούμενο άρθρο του Γιώργου εδώ.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

Ο Γιώργος είναι ένας πολύπλευρος Marketer με μεγάλη αδυναμία στο Digital Marketing & Μεταπτυχιακές σπουδές πάνω σε αυτό. Βρίσκεται στην παρέα του Grow-Digital.gr με σκοπό την ανάπτυξη δυναμικού content και νέων ιδεών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here