Ανακάλυψε 3 AdWords “Ninja Tricks” Για Καμπάνιες – Katana

Τώρα οι καμπάνιες σου θα κόβουν σαν σπαθί Katana!

adwords ninja hacks

Η Google βρίσκεται σε πυρετώδεις ρυθμούς για το λανσάρισμα της νέας έκδοσης του AdWords, με τη νέα πλατφόρμα να προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στους PPC experts που ετοιμάζονται να βγάλουν “άσσους απ’ το μανίκι”, προκειμένου να εκτοξεύσουν το ROAS των καμπανιών τους και να δημιουργήσουν ευχαριστημένους πελάτες.

Όμως, πέρα από τα βασικά όπως το σωστό σπάσιμο των ad groups, την προσθήκη negative keywords, την μελετημένη στόχευση κοινού και άλλες βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται στο Google AdWords, υπάρχουν πολλά ακόμα tips & tricks που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις καλύτερο ‘γύρισμα’ στη διαφημιστική σου δαπάνη.

Στο άρθρο αυτό θα βρεις 3 “Ninja Tricks” που ίσως μέχρι τώρα να μην είχες χρησιμοποιήσει, για να σε βοηθήσουν στη βελτίωση του conversion rate και να στοχεύσεις αποτελεσματικότερα χωρίς περιττά έξοδα στο budget σου.

#1 Smart Ad Optimization για Mobile Συσκευές

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι χρήστες ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο να σερφάρουν και να αναζητούν στο internet μέσω mobile συσκευών.

Παρακάτω ακολουθεί μια έρευνα που δείχνει την ραγδαία αύξηση του χρόνου που αφιερώνουν οι χρήστες online, μέσω mobile συσκευών.

Χρήση των mobile συσκευών το 2017
Πηγή: hallaminternet.com

Για να αυξήσεις το conversion rate των καμπανιών σου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει το Google AdWords. Αυτό περιλαμβάνει και το σετάρισμα του ‘Google Ads for mobile’.

Είναι σημαντικό να κατανοήσεις τον αντίκτυπο των mobile συσκευών στην PPC διαφήμιση, ώστε να μπορείς να βελτιστοποιήσεις ανάλογα τις καμπάνιες σου.

Κατά τη δημιουργία μιας online καμπάνιας στο Google AdWords, ελάχιστοι δίνουν την απαραίτητη προσοχή που αρμόζει στις κινητές συσκευές (πέρα από κάποιο bid adjustment στο mobile), αγνοώντας ότι το πάνω χέρι στο συνολικό όγκο αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών ανήκει στις κινητές συσκευές.

Είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις convert τους mobile users που κάνουν click στις διαφημίσεις σου, είτε στο GDN ή στο Search Network.

Επιπλέον, η δυνατότητα “click-to-call” που είναι διαθέσιμη στους mobile browsers έχει αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ χρήστη-εταιρείας.

Δες παρακάνω ένα snapshot που περιγράφει τη διαφορά στο conversion funnel μεταξύ desktop και mobile συσκευών:

Πηγή: neilpatel.com

Η στόχευση για κινητά είναι μια πολύ καλή λύση για να προσεγγίσεις ένα διαφορετικό σύνολο από στοχοθετημένους πελάτες που στο τέλος, μπορεί να αφήσουν χρήματα στην εταιρεία σου.

Μπορεί να έχεις καταφέρει να βελτιστοποιήσεις τις landing pages σου για κινητά, το SEO και το responsiveness της ιστοσελίδας σου, αλλά στη σημερινή ανταγωνιστική εποχή, το mindset αυτό πρέπει να το μεταφέρεις και στις καμπάνιες σου!

Εξέτασε τους παρακάτω παράγοντες κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας Google AdWords για κινητά:

Keep them short & clear: Ενώ στις desktop-focused PPC καμπάνιες έχεις περισσότερο χώρο για διαφημιστικό κείμενο, στις mobile-focused PPC καμπάνιες θα πρέπει α κρατήσεις τον τίτλο και το κείμενο της διαφήμισης όσο πιο σύντομο και συνοπτικό γίνεται.

Segmentation: Αρκετοί PPC experts προτείνουν να διαχωρίζουμε τις desktop-focused καμπάνιες από τις mobile-focused. Ιδανικά, το segmentation θα πρέπει να γίνεται βάση συσκευής. Οι καμπάνιες μπορεί να μην εμφανίζουν σημαντικές διαφορές ως προς το conversion rate ή άλλα metrics, αλλά θα έχεις μια πολύ καλύτερη εικόνα για το τι θες να βελτιώσεις σε κάθε μια καμπάνια.

Landing pages φιλικές προς mobile συσκευές: Στο Inbound marketing, τα desktop leads αντιμετωπίζονται διαφορετικά από ότι τα mobile leads. Έτσι και στις PPC καμπάνιες, θα πρέπει να στέλνεις τους mobile users σε landing pages οι οποίες έχουν σχεδιαστεί να είναι mobile friendly. Δες ένα παράδειγμα transition από μια κλασική landing page σε μια mobile friendly.

Desktop landing page σε mobile transition
Πηγή: neilpatel.com

#2 Time Enabled Remarketing

Το Remarketing είναι ένα από τα βασικά στοιχεία μιας online PPC καμπάνιας, από τη στιγμή που σου δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσεις χρήστες που έχουν κάνει click στις διαφημίσεις σου και επισκέφθηκαν την landing page του site σου.

Το πρόβλημα είναι ότι με το παραδοσιακό remarketing, θα καταλήξεις να στοχεύεις χρήστες οι οποίοι έστω και για ένα δευτερόλεπτο είδαν τη σελίδα σου.

Ωστόσο, το να δείχνεις την διαφήμισή σου (και ενδεχομένως να χρεώνεσαι) σε κάποιον που δεν ήταν διατεθειμένος να διαβάσει ούτε καν τον τίτλο της σελίδας ή του προϊόντος σου, είναι πεταμένα λεφτά.

Για να το διορθώσεις αυτό, θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο ώστε να ενεργοποιείς τα retargeting cookies μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Και αυτό ακριβώς θα κάνουμε!

Σε γενικές γραμμές, αν το προγραμματίσεις να ενεργοποιείται στα 30-40 δευτερόλεπτα παραμονής του χρήστη στο site, θα είναι αρκετό για να καταλάβεις αν αξίζει να στοχεύσεις έναν τέτοιο χρήστη που ίσως να ενδιαφέρεται για τα προϊόντα/υπηρεσίες σου, ή αν απλά έκανε click στο λάθος link.

Για να το εφαρμόσεις αυτό, θα πρέπει να χρησιμοποιείς το Google’s Tag Manager ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρεις στο βίντεο.

Δεν πρόκειται να σου πάρει παραπάνω από 5-10 λεπτά.

Χρησιμοποιώντας αυτή τη στρατηγική, αρκετοί PPC experts κατάφεραν να εξοικονομήσουν έως και 78% του remarketing ad spent.

#3 Μην Αφήνεις τους Ανταγωνιστές να Τρώνε το Budget σου

Μια από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές μάχες είναι αυτές μεταξύ των ανταγωνιστών στις online καμπάνιες. Υπάρχει όμως τρόπος να βγεις εσύ νικητής από αυτή τη μάχη!

Το hack ακούει στο όνομα IP exclusions (και πάμε στοίχημα ότι μόνο ένας developer θα μπορούσε να το σκεφτεί).

Ο σκοπός είναι να μπλοκάρεις τις IP των ανταγωνιστών σου, δημιουργώντας ένα τοίχος προστασίας που δεν θα τους επιτρέπει να δουν (και να αντιγράψουν) τις διαφημίσεις σου.

Αρχικά, θα πρέπει να βρεις τις IP διευθύνσεις των ανταγωνιστών σου. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να το πετύχεις αυτό, όπως:

  • Βρες ένα email ανταγωνιστή σου. Μπορεί να εξακριβώσεις την IP διεύθυνση κοιτώντας το περιεχόμενο στο header του email. Μπορείς να βρεις αναλυτικές οδηγίες στο άρθρο εδώ.
  • Ανίχνευσε την IP διεύθυνση του domain name που χρησιμοποιεί ο ανταγωνιστής σου. Στο eHow θα βρεις αναλυτικές οδηγίες που εξηγούν πώς θα το πετύχεις. Ωστόσο, μερικές εταιρείες (κυρίως μεσαίου και μεγάλου μεγέθους) χρησιμοποιούν διαφορετικές IP για την πρόσβαση τους στο διαδίκτυο, οπότε σε αυτήν την περίπτωση ίσως τα βρεις λίγο σκούρα.

Όταν έχεις τις IP διευθύνσεις που χρειάζεσαι, κάνε scroll down στο ‘IP address exclusion’ στα AdWords settings και πρόσθεσέ τες εκεί. Δες ένα παράδειγμα παρακάτω:

Adwords IP exclusion
Πηγή: unbounce.com

Hack done!

Πώς σου φάνηκαν; Let us know στα σχόλια παρακάτω και περιμένουμε feedback σου για το αν απέδωσαν όπως θα έπρεπε τα παραπάνω AdWords Ninja Tricks που παρουσιάσαμε.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here