18 Tips που Καταρρίπτουν την “No time for Content” Δικαιολογία

Βγάλε τη δημιουργικότητα από μέσα σου. 18 tips βάζουν τέλος στις δικαιολογίες και σε κάνουν καλύτερο content marketer!

18-tips-for-content-creation

Τελευταία, συναντώ πολύ δύσκολα ανθρώπους οι οποίοι δεν παραπονιούνται για την έλλειψη χρόνου και την περιορισμένη δυνατότητα που έχουν για να “κάνουν” πράγματα. Ας μην αναφερθώ καλύτερα, στην κατηγορία των πιο “digital” γνωστών και φίλων, όταν η κουβέντα πάει στη δημιουργία περιεχομένου…(ακόμα παρακαλάω δεκάδες να γράψουν ένα άρθρο για το Grow-Digital).

Ωστόσο, facts don’t lie! Οι πιο επιτυχημένοι bloggers, YouTubers και podcasters έχουν ακριβώς τον ίδιο αριθμό ωρών σε μια ημέρα, που έχεις και εσύ. Οποιοσδήποτε έχει χρόνο για να δημιουργήσει περιεχόμενο αλλά ελάχιστοι το έχουν ως προτεραιότητα. Το πραγματικό ερώτημα που προκύπτει λοιπόν, δεν αφορά τόσο τον χρόνο, όσο την επιμονή και το κίνητρο  που έχεις για να δημιουργήσεις περιεχόμενο…και να συνεχίσεις να το κάνεις με τον ίδιο ενθουσιασμό!

Δεν υπάρχει τίποτα που μπορώ να κάνω -ή να γράψω- για επηρεάσω την αποφασιστικότητά σου, αλλά μπορώ να σου προσφέρω 18 tips και βέλτιστες πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου και να δεις τα πράγματα με πιο… “content-marketing” ματιά! Ας ξεκινήσουμε…

1. Επικεντρώσου σε ένα, όχι σε 10: Μη προσπαθείς να παρακολουθείς τα πάντα οπουδήποτε και αν συμβαίνουν. Διάλεξε τον τύπο του περιεχομένου που σου ταιριάζει και επέμεινε σε αυτόν. Εάν για παράδειγμα, αποφασίσεις να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το SEO, δεν χρειάζεται να αναλωθείς στο mobile marketing.

2. ABC (Always Be Creating): Ο κόσμος τριγύρω σου είναι γεμάτος ιστορίες. Κάνε συνήθεια την καταγραφή πληροφοριών από κάθε πηγή έμπνευσης, όπως ακριβώς τις αντιλαμβάνεσαι, ώστε να μη χαθούν ή ξεχαστούν. Δώσε προσοχή σε ότι βλέπεις, ακούς και διαβάζεις καθημερινά και σκέψου πώς αυτά θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα κομμάτι του περιεχομένου σου. Αν ακολουθήσεις αυτή την πρακτική, τότε δεν θα στερέψεις ποτέ από ιδέες.

3. Βρες χρόνο: Βρες λίγες χαλαρές ώρες μέσα στην εβδομάδα για να δημιουργήσεις. Προγραμμάτισε τις ώρες αυτές με πειθαρχία, όπως θα έδινες προτεραιότητα σε μια σημαντική συνάντηση ή ραντεβού. Το timing, όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, παίζει μεγάλο ρόλο.

4. Δώσε κάτι δικό σου: Ας υποθέσουμε ότι διάβασες ένα άρθρο που αναφέρεται σε 5 SEO tips για ιστοσελίδες. Για το δικό σου blog, δημιούργησε ένα post όπου θα αναφέρεις τα 5 SEO tips που διάβασες και πρόσθεσε επιπλέον 2 δικά σου tips τα οποία πιστεύεις ότι κάνουν τη διαφορά. Good job! Μόλις έδωσες προστιθέμενη αξία στους αναγνώστες σου, επένδυσες στη σχέση σου με τον original αρθρογράφο (μέσω της αναφοράς προς το άρθρο του) και μέσα σε ελάχιστη ώρα δημιούργησες ένα χρήσιμο άρθρο που περιέχει όχι 5, αλλά 7 SEO tips.

5. Όλα είναι μια συνήθεια: Βρες μια σταθερή ημέρα και ώρα μέσα στην εβδομάδα και αξιοποίησε τον χρόνο σου παραγωγικά. Έτσι, θα είναι σαν να εκπαιδεύεις το μυαλό σου, ότι εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή θα αναπτύξεις περιεχόμενο. Προσωπικά, η καλύτερη στιγμή που μπορώ με ησυχία να ασχοληθώ με τη συγγραφή, είναι Σάββατο πρωί -μαζί με το απαραίτητο αξεσουάρ- τον καφέ μου (γαλλικός με γεύση φουντούκι).

6. Μη το ζορίζεις: Μην βασανίζεις το μυαλό σου γύρω από μόνο μια ιδέα. Εάν αισθάνεσαι ότι έχεις κολλήσει και το μυαλό σου δεν κατεβάζει ιδέες, προχώρα σε κάτι άλλο που έχεις σκεφτεί και αξιοποίησε το χρόνο σου παραγωγικά. Οι καλύτερες ιδέες δεν “άνθισαν” από την πρώτη στιγμή που “φυτεύτηκαν”.

7. Μάθε να λες όχι: Κάθε λεπτό που ξοδεύεις για εργασίες πέρα από τον κύριο σκοπό σου, είναι χρόνος χαμένος και δεν γυρνάει πίσω. Προφύλαξε το χρόνο σου με προσοχή, εφόσον  είναι το μόνο στοιχείο που πρέπει -και έχεις- να αφιερώσεις στη δημιουργία περιεχομένου.

8. Μην βιάζεσαι: Τι υποχρεώσεις έχεις στο προσεχές διάστημα; Διακοπές; Επαγγελματικά ταξίδια; Οικογενειακές υποχρεώσεις; Take your time. Αν βιαστείς να τελειώσεις αυτό που μόλις άρχισες, η ποιότητα του περιεχομένου σου θα είναι χαμηλή. Η επιτυχία απαιτεί συνέπεια.

9. Κάνε ένα διάλειμμα: Αν και αυτό δείχνει να μην έχει νόημα, τα διαλείμματα μας κάνουν πιο παραγωγικούς. Μελέτες έχουν δείξει ότι, ακόμα και μικρά διαλείμματα των 2 λεπτών μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα έως και 11%.

10. Η τελειότητα απαιτεί ατέλειες: Το μεγαλύτερο εμπόδιο για πολλούς είναι ότι χάνουν πολύ χρόνο αναζητώντας την τελειότητα. Είσαι άνθρωπος. Εκείνη η πρόταση, το γράφημα ή η εικόνα ενδέχεται να μην είναι ποτέ τέλεια. Πάτα το κουμπί της δημοσίευσης, any way.

11. Τα apps είναι σύμμαχός σου: Υπάρχουν άπειρα apps για να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις δωρεάν και εύκολα εικόνες, infographics, και βίντεο. Υπάρχουν ακόμη, αρκετές εφαρμογές που να σε βοηθήσουν να βρεις ιδέες για περιεχόμενο, να σε καθοδηγήσουν στο SEO και να φτιάξεις πιο ελκυστικούς τίτλους για το περιεχόμενό σου.

12. Γι’αυτό είναι οι φίλοι: Αν και εδώ στάθηκα άτυχος (αστειεύομαι), δεν είναι κακό να ζητήσεις από γνωστούς και φίλους να γράψουν ένα guest post για το blog σου, ένα video για το κανάλι σου ή έστω να σου δώσουν τα φώτα και τη γνώση τους.

13. Αντέγραψε και βελτιώσου: Έχεις καταλάβει σε πόση πληροφορία εκτίθεσαι καθημερινά; Χρησιμοποίησε ένα μέρος από αυτή την πληροφορία και εμπλούτισε τη με τις δικές σου γνώσεις. Για παράδειγμα, έτυχε μια φορά να βρίσκομαι μπροστά σε μια διαφωνία σχετικά με το αν τα social media επηρεάζουν τη κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google. Έτσι, αποφάσισα να ψάξω το ζήτημα αυτό και χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα των 2 συνομιλητών, δημιούργησα ένα άρθρο δίνοντας τεκμηριωμένη απάντηση πάνω στο αν τελικά τα social media επηρεάζουν το SEO.

14. Βάλε τέλος σε ότι σε αποσπά: Κλείσε τη τηλεόραση, βάλε το κινητό σου στο αθόρυβο, χαμήλωσε το ράδιο και συγκεντρώσου. Ένας μέσος εργαζόμενος ξοδεύει 28% του χρόνου του σε όσα τον αποσπούν και στον «χρόνο αποκατάστασης» που απαιτείται για να επανέλθει στο αρχικό ποσοστό συγκέντρωσής του.

15. Φτιάξε ένα ημερολόγιο: Οι περισσότεροι content marketers ακολουθούν ένα στάνταρ πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο δημιουργούν και αναπαράγουν περιεχόμενο συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο. Προσπάθησε να κάνεις το ίδιο, π.χ, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη βράδυ θα αφιερώνεις 2 ώρες στη δημιουργία περιεχομένου.

16. Βάλε deadlines: Για να μείνεις εντός προγράμματος, όρισε ένα χρονικό όριο μέσα στο οποίο θα αφιερωθείς αποκλειστικά στη δημιουργία περιεχομένου και στην δημοσίευσή του. Δεν υπάρχει χειρότερο πλήγμα για ένα blog, από το να μείνει ανημέρωτο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

17. Διάβασε το δυνατά: Κόλλησες και δεν μπορείς να συνεχίσεις το post σου; Διάβασε το δυνατά. Πρόφερε κάθε λέξη και πρόταση. Ο εγκέφαλος αυξάνει την λειτουργία κατά 30% όταν χρησιμοποιείς την αίσθηση της ακοής. Εξάλλου, το λεγόμενο proof-reading, αποτελεί την πιο αποτελεσματική τεχνική των συγγραφέων όταν οδηγούνται στο λεγόμενο plateu (αδυναμία να συνεχίσουν τη συγγραφή). Έτσι, θα μειώσεις κατά πολύ το χρόνο τον οποίο “σκέφτεσαι” αντί να γράφεις.

…και τέλος

18. Κάνε το και ότι βγει: Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας ή να έχεις κάποια δεξιότητα για να δημιουργήσεις περιεχόμενο. Ειδικά αν δραστηριοποιείσαι στο χώρο του digital marketing, θα γνωρίζεις πολύ καλά ότι «Content is the King» so take your time and rule!

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

Ο Σταύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων του Α.Ε.Ι Πειραιά και κάτοχος τίτλου εξειδίκευσης στο Digital Marketing, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google, και Founder του Grow-Digital.gr. Έχει αδυναμία στο Performance Marketing & δηλώνει φανατικός Blogger.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here