Το νέο mall αγορών του facebook

Τώρα τo Facebook κάνει τις ηλεκτρονικές σας αγορές ακόμα πιο εύκολες με την νέα πλατφόρμα  ηλεκτρονικών αγορών και πωλήσεων προϊόντων, Marketplace.

H εφαρμογή Marketplace είναι διαθέσιμη, εδώ και λίγες ημέρες, προς τους χρήστες και αποσκοπεί στη δημιουργία μιας νέας εποχής ηλεκτρονικών αγορών και πωλήσεων, μεταξύ των εγγεγραμμένων μελών του Facebook.

Χαρακτηριστικά, η ομάδα του Facebook περιγράφει:

Οι χρήστες που θέλουν να πουλήσουν ένα αντικείμενο μπορούν να το φωτογραφίσουν και κατόπιν να αναρτούν τη φωτογραφία αυτή στην ειδική πλατφόρμα που έχει ονομαστεί Marketplace.

Το Facebook δημιούργησε τη συγκεκριμένη εφαρμογή θέλοντας να ανταγωνιστεί τον όμιλο διαδικτυακού εμπορίου Ebay, αλλά και τον ιστότοπο αγορών μεταξύ ιδιωτών Craigslist.

Αρχικά, πρόσβαση στην εφαρμογή θα έχουν οι χρήστες που διαμένουν στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Βρετανία και τη Νέα Ζηλανδία και έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

Αγοραπωλησίες αυτοκινήτων στο Facebook Marketplace
Αγοραπωλησίες αυτοκινήτων στο Facebook Marketplace. Πηγή: drivingsales.com

Το Marketplace θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα του Facebook, τόσο για τους χρηστές που διαθέτουν i-Phone, όσο και για εκείνους που έχουν Αndroid συσκευές. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμη για επιτραπέζιους υπολογιστές , ενώ πολύ σύντομα θα μπορούν να τη δοκιμάσουν ακόμα περισσότεροι χρήστες και σε άλλες χώρες παγκοσμίως.

Η εφαρμογή Marketplace εκτιμάται ότι θα προκαλέσει αρκετές ανακατατάξεις στον τομέα του διαδικτυακού εμπορίου και των on-line αγγελιών.

Το Facebook επισημαίνει ότι περίπου 450 εκατομμύρια χρήστες εκμεταλλεύονται τον ιστότοπο και το προσωπικό δίκτυο επαφών τους για αγοραπωλησίες παντός τύπου.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!

Ο Σταύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων του Α.Ε.Ι Πειραιά και κάτοχος τίτλου εξειδίκευσης στο Digital Marketing, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google, και Founder του Grow-Digital.gr. Έχει αδυναμία στο Performance Marketing & δηλώνει φανατικός Blogger.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here